Ragnar Skj Skrevet 3. november 2016 Del Skrevet 3. november 2016 Tjernet - i høstlige omgivelser Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 3. november 2016 Del Skrevet 3. november 2016 Hei, Ragnar. Det er så man nesten kan høre stillheten ved dette tjernet ! Å komme fram til et vann med speilblank overflate når man er på tur i skog og mark, er alltid en opplevelse, .og man kan formelig føle hvordan naturen overfører sin ro og harmoni til oss. Jeg lengter ut !! M v h Albert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 3. november 2016 Del Skrevet 3. november 2016 Speilblankt vann med flotte refleksjoner innrammet av høstfarget løvverk , flott fanget . Kun en ørliten beskjæring t topplinjen for å fjerne noe rusk i venstre øvre hjørnet ville jeg ha prøvd . mvh Alec Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 4. november 2016 Del Skrevet 4. november 2016 Som Alec var inne på, litt rusk og rask.. Men slik er jo naturen og dette bildet er allikevel stemningsfullt og fint. Og nå ligger vel isen der kanskje? Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 4. november 2016 Del Skrevet 4. november 2016 Berre lækkert, Ragnar - og dett var dett. Roar Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 4. november 2016 Del Skrevet 4. november 2016 Fin refleksjon av himmelen i vannet, men i overkant kaotisk for min smak. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 4. november 2016 Forfatter Del Skrevet 4. november 2016 Vakkert Takk for kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 4. november 2016 Forfatter Del Skrevet 4. november 2016 Hei, Ragnar. Det er så man nesten kan høre stillheten ved dette tjernet ! Å komme fram til et vann med speilblank overflate når man er på tur i skog og mark, er alltid en opplevelse, .og man kan formelig føle hvordan naturen overfører sin ro og harmoni til oss. Jeg lengter ut !! M v h Albert. Tror nesten jeg foretrekker høst når det gjelder å rusle i skog og mark, føler stillhet og stemningen kanskje best da. Takk for din hyggelige kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 4. november 2016 Forfatter Del Skrevet 4. november 2016 Speilblankt vann med flotte refleksjoner innrammet av høstfarget løvverk , flott fanget . Kun en ørliten beskjæring t topplinjen for å fjerne noe rusk i venstre øvre hjørnet ville jeg ha prøvd . mvh Alec Enig med deg der Alec ang. et lite toppkutt. Har en annen versjon hvor noe av rusket er klonet bort, men la faktisk ut feil versjon. (Legger allikevel ikke ut ny da de blir nokså like). Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 4. november 2016 Forfatter Del Skrevet 4. november 2016 Som Alec var inne på, litt rusk og rask.. Men slik er jo naturen og dette bildet er allikevel stemningsfullt og fint. Og nå ligger vel isen der kanskje? Mvh Fredrik Hei Fredrik, og takk for kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 4. november 2016 Forfatter Del Skrevet 4. november 2016 Berre lækkert, Ragnar - og dett var dett. Roar Takker Roar, det er sikkert noe som kan pusses på etc, men denne gang har du vært snill med meg ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 4. november 2016 Forfatter Del Skrevet 4. november 2016 Fin refleksjon av himmelen i vannet, men i overkant kaotisk for min smak. Takker for kommentar og din oppfatning av bildet. Noe av poenget denne gang var å anskueliggjøre stille vann og høstfarger gjennom løvverket, og da blir det litt kaotisk som du fremfører. Nyttig med slike kommentarer som du kommer med her. Skj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg