Gå til innhold

Tjernet - i høstlige omgivelser

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+0987123

Speilblankt vann med flotte refleksjoner innrammet av høstfarget løvverk ,

flott fanget .

Kun en ørliten beskjæring t topplinjen for å fjerne noe rusk i venstre øvre hjørnet ville jeg ha prøvd .

mvh

Alec

Lenke til kommentar

Hei, Ragnar.

Det er så man nesten kan høre stillheten ved dette tjernet ! Å komme fram til et vann med speilblank overflate når man er på tur i skog og mark, er alltid en opplevelse, .og man kan formelig føle hvordan naturen overfører sin ro og harmoni til oss.

Jeg lengter ut !!

M v h

Albert.

Tror nesten jeg foretrekker høst når det gjelder å rusle i skog og mark, føler stillhet og stemningen kanskje best da. Takk for din hyggelige kommentar !

Skj

Lenke til kommentar

Speilblankt vann med flotte refleksjoner innrammet av høstfarget løvverk ,

flott fanget .

Kun en ørliten beskjæring t topplinjen for å fjerne noe rusk i venstre øvre hjørnet ville jeg ha prøvd .

mvh

Alec

Enig med deg der Alec ang. et lite toppkutt. Har en annen versjon hvor noe av rusket er klonet bort, men la faktisk ut feil versjon. (Legger allikevel ikke ut ny da de blir nokså like).

Skj

Lenke til kommentar

Fin refleksjon av himmelen i vannet, men i overkant kaotisk for min smak.

Takker for kommentar og din oppfatning av bildet. Noe av poenget denne gang var å anskueliggjøre stille vann og høstfarger gjennom løvverket, og da blir det litt kaotisk som du fremfører. Nyttig med slike kommentarer som du kommer med her.

Skj

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...