Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

adapter til motorsykkelspeil?

steinrawr

Anbefalte innlegg

Kjære, ærede medforummister.

Jeg har kjøpt speil til motorsykkelen som ikke har gjenger. Det fulgte med et adapter med m10-bolt som jeg kunne skru inn i speilfestene mine, og som jeg tredde speilet ned i og strammet til.

Problemet er egentlig at jeg bare fikk ett slikt adapter, men trenger to. Nettbutikken jeg handlet i kunne ikke skaffe delen som mangler, og skjønner egentlig ikke hva jeg snakker om. 

Det er en slags "jamming-konstruksjon" med en mutter som skrues fast for å feste speilet, som bare er tredd ned i adaptereret. Jeg har selve festet til speilene, men mangler altså det ene adapteret: Adapteret festes til sykkelen med m10 bolt, og speilstangen som skal ned i adapteret er 10mm i diameter.

Jeg har forsøkt å søke høyt og lavt på ebay, google, google bilder, amazon osv med bl.a. følgende søkeord uten å finne noe som ligner: "Motorcycle mirror adapter no threads," "jamming motorcycle mirror", "mirror mounts" osvosv.

Noen som har pipling?

p16167.jpg?ver=1478127600&auto=format&lo

Endret av steinrawr
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nettbutikken jeg handlet i kunne ikke skaffe delen som mangler, og skjønner egentlig ikke hva jeg snakker om. 

Da hadde jeg svart at jeg hever kjøpet og kjøper av noen med snøring.

Hadde det ikke vært for at jeg liker utformingen på disse speilene veldig godt, ville jeg gjort det. 

Det som er litt irriterende, er at dette ikke er en uvanlig del, men jeg skjønner ikke hvor eller hvordan jeg skal få tak i den når jeg ikke vet hva den kalles...

Endret av steinrawr
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...