erik54 Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 formaterte mmc kortet på mobilen, og nå ha jeg fått 4 sånne puslebit symboler på menyen som det ikke går ann å fjerne,? hva er detta for no surr??? Lenke til kommentar
erik54 Skrevet 28. november 2003 Forfatter Del Skrevet 28. november 2003 har også mista den nettleseren.. opera? kan noen sende den til meg?? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Last det ned gratis på Opera.com så slipper vi å slite for at du skal få det igjen. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 (endret) vent litt, formaterte du kortet igjennom en kortleser? kan være fare for at du har vært flink og ødelagt opera og da må du nesten bare få tak i det igjennom internet. det du skulle ha gjort var egentlig bare å trykke med valg knappen på "slett" på det programmet du vil slette.... Endret 28. november 2003 av Remerser Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 (endret) Han må IKKE kjøpe det igjen. Han har allerede kjøpt det sammen med mobilen. Han må kontakte nokia servicecenter for å få kode. Opera er låst til imei på telefonen. Endret 28. november 2003 av Eulogy Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 (endret) jaja, kom på det eulogy, rettet det opp før du sa det.... nå står det tilogmed i kursiv.... Endret 28. november 2003 av Remerser Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Nei faktisk ikke. Sjekk klokkeslettet da;) Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 å herregud.. det er siden jeg satt det i kursiv slik at du skulle legge merke til det... endret det før du postet ditt svar... men skikkelig off-topic... Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Herregud kan jeg også si. For du tar feil nå. Jeg postet før du fikk rettet det. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 herregud 3: jeg retta den posten 2 ganger... 1. jeg tok vekk det med kjøpinga av opera; før du postet 2. jeg satt det i kursiv siden jeg ikke kjønte hvofor du sa det...; etter du posta Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 herregud 4: jeg tror ikke på deg. så jeg lar deg få tvilen til gode. Men til topic. Ikke sikkert at alle nokia service centrene har fått info om det jeg sa. De har vært litt treige ifølge opera. Men er bare å kontakte de. Jeg installerte hvertfall opera på telefonen så jeg slipper å miste det når jeg får nytt minnekort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå