sinatra Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 da jeg for tiden tjenestegjør i militæret og ikke har tilgang til internett hadde jeg noen spørsmål ang inet oppkobling med mobil. - Har en nokia 6310 telefon og en dell 500m laptop. Går det ann og bruke en datakabel ( i tilfelle hvilken ) og komme seg på nett med? på denne måten bruke telefonen som et slags modem? evt hvilken type abonemang trengs det for at dette skal funke? Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 (endret) Da trenger du et slik abonnement eller lignende. Fungert iallefall med min Nokia 7110 og datakabel for 1 1/2 år siden! Tregt gikk det, men det fungerte da... Edit: Du trenger vel faktisk ikke kabel heller, da både telefon og PC har mulighet for infrarød forbindelse. Eller tuller jeg nå? Endret 28. november 2003 av Solaris Lenke til kommentar
sinatra Skrevet 28. november 2003 Forfatter Del Skrevet 28. november 2003 nei det stemmer, begge har mulighet for infrarød noe som igjen kommer til et annet problem jeg har. Klarer nemlig ikke aktivere det infra rødet mottatet i biosen.. ingen anelse hvorfor though. Men jeg skal få tak i en kabel og teste det Lenke til kommentar
gerignyg Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 (endret) EDIT: For sent ute... Endret 28. november 2003 av gerignyg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå