Golf'ern Skrevet 3. november 2016 Del Skrevet 3. november 2016 Drit i den jævla buinga Lenke til kommentar
Momspaghetti Skrevet 3. november 2016 Del Skrevet 3. november 2016 Vet heller ikke hva jeg synes om at Pogba starter hver bidige kamp. Må gi ham litt hvile av og til Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 3. november 2016 Del Skrevet 3. november 2016 Vet heller ikke hva jeg synes om at Pogba starter hver bidige kamp. Må gi ham litt hvile av og til Er enig. Hadde håpet han ikke skulle starte. Driter egentlig i både EL og ligacup. Vi spilte jo også bra de første kampene i sesongen før Pogba kom. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 3. november 2016 Del Skrevet 3. november 2016 Slitsomt å høre på all denne buinga, nesten vuvuzela Lenke til kommentar
Espp Skrevet 3. november 2016 Forfatter Del Skrevet 3. november 2016 Kjenner jeg blir litt småforbanna når Miki aldri får spille.. Det begynner å irritere meg enormt! Forstår ikke hva som skjer. Uten tvil den mest kreative spilleren i troppen. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 3. november 2016 Forfatter Del Skrevet 3. november 2016 Fuck off Wooooney Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 3. november 2016 Del Skrevet 3. november 2016 bra mottak rooney. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 3. november 2016 Del Skrevet 3. november 2016 årets dårligste touch! bra pasning da. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 3. november 2016 Del Skrevet 3. november 2016 Pogba må nok ut. Vi er hvertfall ikke et lag i medgang. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 3. november 2016 Del Skrevet 3. november 2016 få ham ut og hvil ham. inn med mata eller miki Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 3. november 2016 Del Skrevet 3. november 2016 Martial har vært håpløs. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 3. november 2016 Del Skrevet 3. november 2016 Blind er seriøst ubrukelig til tider. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 3. november 2016 Forfatter Del Skrevet 3. november 2016 Ja, men still ett hakk bedre enn Rooney. Blir ikke mye bra lag når halvparten stinker. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 3. november 2016 Del Skrevet 3. november 2016 Rooney har åpna bra synes jeg, bortsett fra ekstremt dårlig utnyttelse av den sjansen. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 3. november 2016 Del Skrevet 3. november 2016 bør faen meg ikke være alvorlig på pogba. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 3. november 2016 Forfatter Del Skrevet 3. november 2016 (endret) Syns ikke det er bra når man har 2 dårlige mottak, alle dueller tapt og en (eller to) feilpasninger på 30 minutter. Han har strengt talt ikke gjort noe for laget. Pogba med en vondt fot gjorde mer! Endret 3. november 2016 av Espp Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 3. november 2016 Del Skrevet 3. november 2016 Så ut som en skikkelig lårhøne, de er ikke gode Lenke til kommentar
Espp Skrevet 3. november 2016 Forfatter Del Skrevet 3. november 2016 (endret) Forøvrig er det ikke så mange som har et bedre da! Laget har vært veldig dårlig de første 30. Tror faktisk Rojo er den eneste som ikke har gjort noe dårlig, hvor sykt er ikke det? Endret 3. november 2016 av Espp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå