Aksel I. Edgar-Lund Skrevet 3. november 2016 Del Skrevet 3. november 2016 For Jonatan og familien ble årets julegave i fjor en gedigen skuffelse.Kjøpte ståhjuling til 5000 kroner – er forbudt å bruke Lenke til kommentar
Populært innlegg nor50 Skrevet 3. november 2016 Populært innlegg Del Skrevet 3. november 2016 "Firma" Stay Classy virker til å være det mest useriøse jeg har sett! 25 Lenke til kommentar
Populært innlegg Jedi Jordal Skrevet 3. november 2016 Populært innlegg Del Skrevet 3. november 2016 Hvem i huleste bruker 5000kr på en julegave til en 14 åring?? 49 Lenke til kommentar
Populært innlegg Rudde Skrevet 3. november 2016 Populært innlegg Del Skrevet 3. november 2016 Kan ikke akuratt si jeg syns synd på han. 11 Lenke til kommentar
Jonatan Hansen Skrevet 3. november 2016 Del Skrevet 3. november 2016 Står på StayClassy at prisen er 5000kr men den er alltid på tilbud aldri sett den solgt til orginal pris så det er nok egentlig den ekte prisen er nok bare et lokke triks. 4 Lenke til kommentar
Populært innlegg Sondre K Skrevet 3. november 2016 Populært innlegg Del Skrevet 3. november 2016 Står på StayClassy at prisen er 5000kr men den er alltid på tilbud aldri sett den solgt til orginal pris så det er nok egentlig den ekte prisen er nok bare et lokke triks. Noe som i så fall også vil være ulovlig. 13 Lenke til kommentar
Hawkyboy Skrevet 3. november 2016 Del Skrevet 3. november 2016 Bruk av mobiltelefon: Må være fastmontert 3 Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 3. november 2016 Del Skrevet 3. november 2016 "Firma" Stay Classy virker til å være det mest useriøse jeg har sett! Uansett skal han ha det, fra luksusfellen til å drive millionbutikk er jo grei forbedring! 2 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 3. november 2016 Del Skrevet 3. november 2016 Føle seg lurt fordi de ikke leste regelverket er idiotisk. "Jeg føler meg lurt av bilselgeren siden han ikke opplyste om at man må ha førerkort for å kjøre bil." Tok meg ca 5 sekunder å finne reglene http://www.vegvesen.no/kjoretoy/Eie+og+vedlikeholde/elkjoretoy/stahjuling 5 Lenke til kommentar
Populært innlegg Glenfarclas Skrevet 3. november 2016 Populært innlegg Del Skrevet 3. november 2016 Føle seg lurt fordi de ikke leste regelverket er idiotisk. "Jeg føler meg lurt av bilselgeren siden han ikke opplyste om at man må ha førerkort for å kjøre bil." Tok meg ca 5 sekunder å finne reglene http://www.vegvesen.no/kjoretoy/Eie+og+vedlikeholde/elkjoretoy/stahjuling At lovteksten er lett å finne gjør det ikke idiotisk å ikke få med seg at noe er forbudt eller begrenset. For mange har det trolig ikke en gang falt dem inn at leketøy som synes å være rettet mot unge tenåringer er ulovelig for den samme gruppen å benytte. Dette er ulikt bil, hvor det for de fleste vil være ganske opplagt at det finnes lovmessige begrensninger knyttet til bruk. 11 Lenke til kommentar
MartinGM Skrevet 3. november 2016 Del Skrevet 3. november 2016 "Kjøpte ståhjuling til 5000 som var forbudt å bruke"? Overskriften burde vel heller være "Brukte 5000 på leketøy uten å bruke tid på å sette seg inn i lovverket for bruk." Hvis man kjøper en moped forventes det at kunden både kjenner til aldersgrensen og kravet om sertifikat. Dessuten har han lov til å bruke den om halvannet år. Så hva er det store "buhuet" med denne historien? 4 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 3. november 2016 Del Skrevet 3. november 2016 @Glenfarclas; Jo, det er fortsatt idiotisk at de ikke sjekket regelverket. At foreldre kjøper ting i hytt og gevær uten å ta seg tid til å bruke den fornuftige delen av hodet og sjekke hva de kjøper er bare latterlig. Du kan ikke sammenlikne med bil heller fordi da tilsier det at man bør sjekke pga at ståhjuling er et motorisert kjøretøy. Siden den har så liten motor så er det sikkert lov for alle.... 3 Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 3. november 2016 Del Skrevet 3. november 2016 "Firma" Stay Classy virker til å være det mest useriøse jeg har sett! Uansett skal han ha det, fra luksusfellen til å drive millionbutikk er jo grei forbedring! Er du ironisk nå? Det var jo bare tull. http://www.vgtv.no/#!/video/120713/thomas-26-jeg-lurte-meg-med-paa-luksusfellen Det eneste Stay Classy driver med er å importerer disse 2 hjulingene fra Alibaba, Made in china eller en annen Kina side hvor man fint kan importere de selv for rundt 1500,- 4 Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 3. november 2016 Del Skrevet 3. november 2016 "Firma" Stay Classy virker til å være det mest useriøse jeg har sett! Uansett skal han ha det, fra luksusfellen til å drive millionbutikk er jo grei forbedring! Er du ironisk nå? Det var jo bare tull. http://www.vgtv.no/#!/video/120713/thomas-26-jeg-lurte-meg-med-paa-luksusfellen Da lærte jeg noe nytt i dag au! Ikke at jeg akkurat har prøvd å finne ut no mer heller, men alltid greit å bli retta på ^^, Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 3. november 2016 Del Skrevet 3. november 2016 Hvem er det som går ut i media for å klage på en brukerfeil de selv er ansvarlige for? 8 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 3. november 2016 Del Skrevet 3. november 2016 Jonatan Romuld Hansen og familien 2 Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 3. november 2016 Del Skrevet 3. november 2016 For ei pingle, lad opp batteriet og kjør på, er vel ingen over 16 så kjører rundt på disse "ståhjulingene"..... 4 Lenke til kommentar
H_Bozz Skrevet 3. november 2016 Del Skrevet 3. november 2016 Grow some balls!! "jeg har ikke lov".. nei vel, sett deg ned å spill xbox isteden da hvis du ikke har baller nok å leve livet ditt. Hva er skjedd med hardware.no/tek.no? Husker dere hade kvalitet en gang i tida. 6 Lenke til kommentar
Jonatan Hansen Skrevet 3. november 2016 Del Skrevet 3. november 2016 (endret) Her er det en nettside med et arkiv fra nettsider før i tiden. Her er Stayclassy sin side rundt den tiden julerushe varhttps://web.archive.org/web/20151112210548/http://stayclassy.no/products/classywalk#size-chart Endret 3. november 2016 av Jonatan Hansen 3 Lenke til kommentar
nessuno Skrevet 3. november 2016 Del Skrevet 3. november 2016 Synd på gutten. Av alle lover så er denne helt bak mål. Ventet på bussen igår, der var det en i hans alder som gjennomførte noen utrolige stunts på BMX sykkelen som er fullt lovlig, der potensialen for skade er enorm i forhold til denne uskyldige saken. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå