avedon Skrevet 3. november 2016 Del Skrevet 3. november 2016 Uten tittel Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 3. november 2016 Del Skrevet 3. november 2016 Spennende, kreativt og ikke minst inspirerende. Etter hva jeg kan se på min lille mobil, fungerer midtstilling godt ? Likte dette low key bildet ditt. Det kjekt at slike bilder blir presentert her. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
avedon Skrevet 4. november 2016 Forfatter Del Skrevet 4. november 2016 Hei Gunnar Takker for en bra kommentar. Mvh. Roy Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 4. november 2016 Del Skrevet 4. november 2016 Hva F i anden potens skal man med beskjæringer når man bare kan bruke køla svart? Et spennende bilde som jeg ikke skal gi meg inn på å tolke. Hvem vet - kanskje er det du som havner i Jens Bjelkes gate neste gang? Roar Lenke til kommentar
avedon Skrevet 7. november 2016 Forfatter Del Skrevet 7. november 2016 Hva F i anden potens skal man med beskjæringer når man bare kan bruke køla svart? Et spennende bilde som jeg ikke skal gi meg inn på å tolke. Hvem vet - kanskje er det du som havner i Jens Bjelkes gate neste gang? Roar Hei Roar Takker for en bra kommentar, er kanskje ikke så optimistisk, må kanskje jobbe litt hardere for å komme ditt. Mvh. Roy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg