Gå til innhold

STILLE FIN DAG

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Velger meg V1. Gir en god følelse av nærhet til hus og folk, og selvsagt båter. Mye hvitt veier opp for at skogen begynner å få litt "slitne" høstfarger, hvor rødt er i ferd med å bli brunt. Det kan sikkert diskuteres beskjæring, men jeg synes utsnittet funker bra! V2 har en kombinasjon av refleksjoner og noe annet rusk nede til venstre som forvirrer meg litt. :-)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Velger meg V1. Gir en god følelse av nærhet til hus og folk, og selvsagt båter. Mye hvitt veier opp for at skogen begynner å få litt "slitne" høstfarger, hvor rødt er i ferd med å bli brunt. Det kan sikkert diskuteres beskjæring, men jeg synes utsnittet funker bra! V2 har en kombinasjon av refleksjoner og noe annet rusk nede til venstre som forvirrer meg litt. :-)

Takker :)

Lenke til kommentar

Greit utsnitt og komp i fint lys med god dybdeskarphet, farger og detaljer.

Jeg er litt inne på en ørliten beskjæring nede så nedre ramme skjærer rent i den hvite båten til høyre. Da får du også en ren diagonallinje på båten rent ut på nedre ramme.

Havne- og marinabilder blir lett rotete. her har du greid deg tålig bra.

Roar

• Liker 1
Lenke til kommentar

Greit utsnitt og komp i fint lys med god dybdeskarphet, farger og detaljer.

Jeg er litt inne på en ørliten beskjæring nede så nedre ramme skjærer rent i den hvite båten til høyre. Da får du også en ren diagonallinje på båten rent ut på nedre ramme.

Havne- og marinabilder blir lett rotete. her har du greid deg tålig bra.

Roar

Takker-du har rett :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...