AfterGlow Skrevet 3. november 2016 Del Skrevet 3. november 2016 Strømmetjenesten jobber visstnok fortsatt med planene.Netflix kan snart få offline-modus Lenke til kommentar
jannisj Skrevet 3. november 2016 Del Skrevet 3. november 2016 Håper virkelig dette kommer på plass. Da blir det mulig å se på ting på tog etc også. På tog er det jo til tider ikke-eksisterende dekning for mobil. I tillegg er det jo greit å slippe kaste bort datapakke på streaming 2 Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 3. november 2016 Del Skrevet 3. november 2016 Uten offline-muligheter er det uaktuelt med slike tjenester. Jeg vet om mange som vil fortsette å piratkopiere så lenge de ikke kan ha innhold tilgjengelig når de er offline. Lenke til kommentar
nessuno Skrevet 3. november 2016 Del Skrevet 3. november 2016 Godt gjort, Netflix. Neste slag blir derimot enda større og vanskeligere å vinne: geografisk diskriminering og release-dato svindel. 5 Lenke til kommentar
Zicos Skrevet 3. november 2016 Del Skrevet 3. november 2016 Mener fortsatt at den beste løsningen for Hollywood hadde vært å opprette en tjeneste hvor du kan betale inn noe sånt som $20-50 i måneden for så å kunne laste ned det du selv ville fra hvilken som helst tjeneste (Inkludert torrent og usenet) Lenke til kommentar
Suppen Skrevet 3. november 2016 Del Skrevet 3. november 2016 (endret) Så lenge avspilling er låst til én applikasjon, er det uaktuelt for meg å bruke slike streamingtjenester. Jeg ønsker meg en DRM-fri mediafil som jeg kan spille av på akkurat den avspilleren jeg vil akkurat når jeg vil. Om den kjøpes og lastes ned via en bestemt applikasjon går greit, så lenge jeg kan plukke ut mediafilen. Endret 3. november 2016 av Suppen Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 3. november 2016 Del Skrevet 3. november 2016 Så lenge avspilling er låst til én applikasjon, er det uaktuelt for meg å bruke slike streamingtjenester. Jeg ønsker meg en DRM-fri mediafil som jeg kan spille av på akkurat den avspilleren jeg vil akkurat når jeg vil. Om den kjøpes og lastes ned via en bestemt applikasjon går greit, så lenge jeg kan plukke ut mediafilen. Ja, for det er jo realistisk... Jeg ripper de Blu-ray filmene jeg kjøper, så jeg får det jo akkurat på den måten du ønsker det da. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 3. november 2016 Del Skrevet 3. november 2016 (endret) Jeg håper virkelig at det blir mulig å laste ned til windowsmaskiner, og ikke bare android. Jeg har ingen interesse av å se film på en mobilskjerm. Jeg håper også at de ikke setter tidsbegrensning på lagring offline, som f.eks. 30 dagers maksimal lagring av filmer og serier offline, slik som viaplay har. Og at de ikke sletter filmer fra tjenesten sin, men lar dem være tilgjengelige "for all fremtid". Så kan man ha en reell filmsamling som ikke er på plate. Endret 3. november 2016 av medlem-329093 Lenke til kommentar
G Skrevet 3. november 2016 Del Skrevet 3. november 2016 (endret) Begynner Netflix å tilby nedlastning for egetprodusert innhold. Så kan de gamle apene, grinegubbene (eierne) i filmbransjen grine av misunnelse når de ser populariteten Endret 3. november 2016 av G 1 Lenke til kommentar
morten-89 Skrevet 4. november 2016 Del Skrevet 4. november 2016 Det er nok utvalget det står på. Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 4. november 2016 Del Skrevet 4. november 2016 Kan jo vurdere å legge ut de siste sesongene av serier også, da det er hele årsaken til denne flotte delingskulturen, men det ville vel vært for enkelt. De kunne jo komme til å få bukt med "problemet" , og da blir det jo en hel anti-"pirat"-bransje arbeidsledig. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 4. november 2016 Del Skrevet 4. november 2016 Det er nok utvalget det står på. Nettopp, jeg skal abbonere på Netflix igjen når innholdet blir globalt Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 5. november 2016 Del Skrevet 5. november 2016 Mener fortsatt at den beste løsningen for Hollywood hadde vært å opprette en tjeneste hvor du kan betale inn noe sånt som $20-50 i måneden for så å kunne laste ned det du selv ville fra hvilken som helst tjeneste (Inkludert torrent og usenet) Tipper at studioene tjener mye mer på å selge rettighetene enn å tilby en slik løsning. Lenke til kommentar
Lasse Nessøe Skrevet 5. november 2016 Del Skrevet 5. november 2016 Nå går det endelig riktig vei. Offline og bedre utvalg må til Lenke til kommentar
Zicos Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 Mener fortsatt at den beste løsningen for Hollywood hadde vært å opprette en tjeneste hvor du kan betale inn noe sånt som $20-50 i måneden for så å kunne laste ned det du selv ville fra hvilken som helst tjeneste (Inkludert torrent og usenet) Tipper at studioene tjener mye mer på å selge rettighetene enn å tilby en slik løsning. Det ene utelukker ikke det andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå