AfterGlow Skrevet 3. november 2016 Del Skrevet 3. november 2016 Blir en dyp og engasjerende affære, lover utgiveren.Star Wars Battlefront-oppfølgeren har fått lanseringsvindu Lenke til kommentar
Simen M Skrevet 3. november 2016 Del Skrevet 3. november 2016 Huff, blir bare grøt av historien dette her. Ett nytt spill hvert år? Neitakk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 3. november 2016 Del Skrevet 3. november 2016 (endret) Håper de kan lage noe annet enn det vi fikk sist. Et skikkelig Battlefront hadde vært dødskult, dog hadde jeg sett mer positivt på det om noen av utviklerne fra tidligere Battlefront prosjekter kom med i prosessen.Dice er ekstremt flink til å skape multiplayer spill, men tror de sliter litt med kreativiteten med Battlefront. Får jeg se et Battlefront med samme engasjement som med BF1 f.eks så hopper jeg i taket. Endret 3. november 2016 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 3. november 2016 Del Skrevet 3. november 2016 Håper de kan lage noe annet enn det vi fikk sist. Et skikkelig Battlefront hadde vært dødskult, dog hadde jeg sett mer positivt på det om noen av utviklerne fra tidligere Battlefront prosjekter kom med i prosessen. Dice er ekstremt flink til å skape multiplayer spill, men tror de sliter litt med kreativiteten med Battlefront. Får jeg se et Battlefront med samme engasjement som med BF1 f.eks så hopper jeg i taket. Hva legger du i engasjement her? Lenke til kommentar
Lixxon Skrevet 3. november 2016 Del Skrevet 3. november 2016 battlefront 2 ehhh? skulle vel bare vært lagt inn som ok-priset DLC til nåværende battlefront?? Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 4. november 2016 Del Skrevet 4. november 2016 Here we go again.. Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 4. november 2016 Del Skrevet 4. november 2016 Huff, blir bare grøt av historien dette her. Ett nytt spill hvert år? Neitakk. Et nytt Star Wars spill, ikke et nytt Battlefront spill hvert år. Er vel allerede bekreftet at spillet Respawn jobber med er et tredjepersonsspill i samme bane som Uncharted. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå