Gå til innhold

Skal selge kabinettet. Er prisen grei?

Anbefalte innlegg

Er litt usikker på hvor mye jeg skal ta for kabinettet mitt..

Har lagt ut bilder og info og pris på:

http://privat.bluezone.no/fred/

(mye bilder. har ikke lagt inn thumbnails så han laster alle bildene)

Er det grei nok pris? For høy? for lav? det folk må tenke over er arbeidet i ting som utskjæring og sette sammen LCD. syntes det er verdt litt penger det også.

forslag?

(filmer driver å lastes over nå)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jah.. jeg synes prisen grei.. er nok verdt det.. veldig fint..

men jeg synes poster med *se på ******* mitt..det er kjempe fint... jeg skal selge det..* er littegrann sleipe... du bruker jo nesten fprumet til å promotere varen du skal selge..og bruker etter min mening derfor forumet som markedsplass.... men det er visst lov hvis man pakker det inn i *hvor mye er dette verd*.. bare min personlige mening da..dette gjaldt kanskje ikke deg, men jeg er sikker på at andre bruker dette bevisst...

Endret av AMD-guru #1
Lenke til kommentar

Hele morroa er jo byggingen, derfor kjøper jeg kabinett og deler... bygger.. har det en god stund og så selger det for å starte på nytt igjen.. Taper jo penger, men hva gjør vel det =) Er for meg uansett god reklame å vise frem forskjellige produkter.

Her er f.eks forrige kabinettet Chieftecen min

Neste blir et Cooler Master Wavemaster som er et helt rått kabinett i fult alu. Kjøper med en haug av stæsj og bygger i julen. Blir morro..

Lenke til kommentar
Hele morroa er jo byggingen, derfor kjøper jeg kabinett og deler... bygger.. har det en god stund og så selger det for å starte på nytt igjen.. Taper jo penger, men hva gjør vel det =) Er for meg uansett god reklame å vise frem forskjellige produkter.

Her er f.eks forrige kabinettet Chieftecen min

Neste blir et Cooler Master Wavemaster som er et helt rått kabinett i fult alu. Kjøper med en haug av stæsj og bygger i julen. Blir morro..

404?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...