milkwood Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Er litt usikker på hvor mye jeg skal ta for kabinettet mitt.. Har lagt ut bilder og info og pris på: http://privat.bluezone.no/fred/ (mye bilder. har ikke lagt inn thumbnails så han laster alle bildene) Er det grei nok pris? For høy? for lav? det folk må tenke over er arbeidet i ting som utskjæring og sette sammen LCD. syntes det er verdt litt penger det også. forslag? (filmer driver å lastes over nå) Lenke til kommentar
AMD-guru #1 Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 (endret) jah.. jeg synes prisen grei.. er nok verdt det.. veldig fint.. men jeg synes poster med *se på ******* mitt..det er kjempe fint... jeg skal selge det..* er littegrann sleipe... du bruker jo nesten fprumet til å promotere varen du skal selge..og bruker etter min mening derfor forumet som markedsplass.... men det er visst lov hvis man pakker det inn i *hvor mye er dette verd*.. bare min personlige mening da..dette gjaldt kanskje ikke deg, men jeg er sikker på at andre bruker dette bevisst... Endret 29. november 2003 av AMD-guru #1 Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Jeg skjønner ikke hvorfor du skal selge det gitt, det er jo kjempe fint. Legg det ut på QXL.no til 1500kr så kan jeg nesten garantere deg at folk kommer til å by på det. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 JEG hadde ikke gidd mere enn 1200kr for det Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Prisen er grei ja Veldig pent kabinett, men hadde jeg vært deg hadde jeg ikke solgt det, Men selv mener jeg at selvgjort er velgjort. Så jeg ville ikke ha kjøpt det Lenke til kommentar
tobiass1 Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Enig med deg Frenchie! Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 nahh.. morroa er jo å modde selv da.. hadde heller kjøpt et til av hjertebarna mine jeg.. avantech Lenke til kommentar
milkwood Skrevet 6. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2003 Hele morroa er jo byggingen, derfor kjøper jeg kabinett og deler... bygger.. har det en god stund og så selger det for å starte på nytt igjen.. Taper jo penger, men hva gjør vel det =) Er for meg uansett god reklame å vise frem forskjellige produkter. Her er f.eks forrige kabinettet Chieftecen min Neste blir et Cooler Master Wavemaster som er et helt rått kabinett i fult alu. Kjøper med en haug av stæsj og bygger i julen. Blir morro.. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Hele morroa er jo byggingen, derfor kjøper jeg kabinett og deler... bygger.. har det en god stund og så selger det for å starte på nytt igjen.. Taper jo penger, men hva gjør vel det =) Er for meg uansett god reklame å vise frem forskjellige produkter. Her er f.eks forrige kabinettet Chieftecen min Neste blir et Cooler Master Wavemaster som er et helt rått kabinett i fult alu. Kjøper med en haug av stæsj og bygger i julen. Blir morro.. 404? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå