Fotoskrulla Skrevet 3. november 2016 Del Skrevet 3. november 2016 Havanna houses Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 3. november 2016 Del Skrevet 3. november 2016 Meget godt komponert med masse detaljer å studere for en som håper å komme dit. Jeg synes ikke du har noe å beklage. Du er jo drivkraften her inne :-) Mvh Gunnar 1 Lenke til kommentar
sussss Skrevet 3. november 2016 Del Skrevet 3. november 2016 Hold da op med farver..flot og anderledes må man sige :-) Du er vel ikke taget på ferie 1 Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 3. november 2016 Del Skrevet 3. november 2016 Flott bilde og imponert over at du har så mange bra bilder tatt gjennom bussvinduet. Veldig fin komposisjon dette. 1 Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 3. november 2016 Del Skrevet 3. november 2016 Nydelig bilde, med friske farger og god skarphet. 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 3. november 2016 Del Skrevet 3. november 2016 Forstår du lengter etter Havana Cuba med bilder derfra den siste tiden. ikke noe galt med det, bildene er fine de. Her er studie i det arkitektoniske av bygninger i byen. Lyse fine farger både på bygninger og i bildet for øvrig. Mvh Ragnar 1 Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 3. november 2016 Del Skrevet 3. november 2016 Hei, Helene. Igjen et bilde av en spennende arkitektur med farger som i en pose med drops. Bygningene på bildet virker mer velholdt en hva jeg er vant til å se fra Cuba, - er Gamlebyen pusset opp med internasjonal bistand, eller er cubansk økonomi blitt så pass bra at vedlikehold er satt på handlingsplanen ? M v h Albert. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 3. november 2016 Del Skrevet 3. november 2016 Flott komponert bilde av gamle arkitektoniske perler i sine typiske sydlandske pastellfarger . Flott fanget og formidlet . Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 4. november 2016 Forfatter Del Skrevet 4. november 2016 Meget godt komponert med masse detaljer å studere for en som håper å komme dit. Jeg synes ikke du har noe å beklage. Du er jo drivkraften her inne :-) Mvh Gunnar God morgen Gunnar Å kalle meg drivkraften her inne, var vel å ta litt hardt i. Men uten kommentarer så blir det ikke noe gøy. Jeg skulle bare ønske at flere kunne lire av seg en kommentar i ny og ne. Det finnes jo ikke noen eksakt fasit, så det er jo ikke farlig å komme med sine synspunkter. Ellers takker jeg for fint tilbakemelding på bildet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 4. november 2016 Forfatter Del Skrevet 4. november 2016 Hold da op med farver..flot og anderledes må man sige :-) Du er vel ikke taget på ferie Nei, ferien må du ta deg av akkurat nå Dette her er bare tilbakeblikk. Cubanere har ikke all verden å glede seg over i hverdagen, men farver, musikk og dans liver opp i en heller grå hverdag. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 4. november 2016 Forfatter Del Skrevet 4. november 2016 Flott bilde og imponert over at du har så mange bra bilder tatt gjennom bussvinduet. Veldig fin komposisjon dette. Jeg ser at kommentar om bussvindu kunne misforståes. Dette bildet er tatt til fots. Vi var på bussrunde i nye Havanna,men dette her er fra gamledelen. Jeg skal se om jeg kan finne noe fra bussrunden å legge ut også. Takk for fin tilbakemelding. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 4. november 2016 Forfatter Del Skrevet 4. november 2016 Nydelig bilde, med friske farger og god skarphet. Tuuuusen takk skal du ha! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 4. november 2016 Forfatter Del Skrevet 4. november 2016 Forstår du lengter etter Havana Cuba med bilder derfra den siste tiden. ikke noe galt med det, bildene er fine de. Her er studie i det arkitektoniske av bygninger i byen. Lyse fine farger både på bygninger og i bildet for øvrig. Mvh Ragnar Alltid morsomt å myse litt tilbake på gamle ferieturer. Takk for fin tilbakemelding Ragnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 4. november 2016 Forfatter Del Skrevet 4. november 2016 Hei, Helene. Igjen et bilde av en spennende arkitektur med farger som i en pose med drops. Bygningene på bildet virker mer velholdt en hva jeg er vant til å se fra Cuba, - er Gamlebyen pusset opp med internasjonal bistand, eller er cubansk økonomi blitt så pass bra at vedlikehold er satt på handlingsplanen ? M v h Albert. Hei Albert! Gamlebyen er i generell elendig forfatning,men renovering har startet så vidt. Og jeg tror nok kanskje at der er utenlandske investorer inne i bildet. Så for dere som vil til Cuba for å oppleve det autentiske Cuba; Reis snarest mulig! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 4. november 2016 Forfatter Del Skrevet 4. november 2016 Flott komponert bilde av gamle arkitektoniske perler i sine typiske sydlandske pastellfarger . Flott fanget og formidlet . Mvh Alec Dette her kan minne meg litt om arkitektur man kan se rundt middelhavet også,også i fargene. Takk for fin kommentar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg