Jan1984 Skrevet 3. november 2016 Del Skrevet 3. november 2016 Hei, jeg har tenkt å kjøpe meg 4k UHD BD spiller, men jeg lurerpå hvilken jeg skal velge. Tv'en jeg har er: Samsung UE65JS9505 SAMSUNG UBD-K8500 UHD BLURAY PLAYER med HDR. koster 3600kr hos Expert, denne har jeg sett testet på tek.no med samme tv som min, den fikk 9/10. Håper denne skal komme på tilbud under black Friday. Xbox one S. Denne har 4k hdr spiller og den koster 2790kr. Samtidig som det er en spillmaskin. Men jeg har vel ikke tenkt til å spille no særlig på Xbox, det gjør jeg for det meste på Pc og litt playstation. Spørsmålet er da om 4k spillern kan måle seg med Samsung sin? Er det forskjeller her, og er de små eller store?. Jeg har gått til innkjøp av en veldig dyr tv for meg, så jeg vil være litt kresen når jeg da skal ha 4k spiller til den, vil utnytte tv'en til det fulleste. PANASONIC DMP-UB900 4K UHD BLURAY Er rett og slett for dyr med en prislapp på 8990kr. Playstation kommer ikke med 4k spiller i nærmeste fremtid dessverre Er det noen andre spillere jeg burde vurdere? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 3. november 2016 Del Skrevet 3. november 2016 Xbox One S er muligens på bortebane når den sammenlignes med dedikerte UHD Blu-ray spillere som Samsung og Panasonic, men den gjør seg definitivt ikke bort. Bortsett fra litt uunngåelige spillkonsoll-tendenser er dette en fullgod mediespiller som kan henge med de aller beste. Legg til en fremtidig mulighet for spillgrafikk i HDR (som vi gleder oss til å teste), og Xbox One S fortjener absolutt en anbefaling. http://www.lydogbilde.no/test/hjemmekino/gruppetest_ultra-hd-blu-ray-spillere/xbox-one-s-2tb Lenke til kommentar
Jan1984 Skrevet 7. november 2016 Forfatter Del Skrevet 7. november 2016 syar2003 skrev (På 3.11.2016 den 2.50): Xbox One S er muligens på bortebane når den sammenlignes med dedikerte UHD Blu-ray spillere som Samsung og Panasonic, men den gjør seg definitivt ikke bort. Bortsett fra litt uunngåelige spillkonsoll-tendenser er dette en fullgod mediespiller som kan henge med de aller beste. Legg til en fremtidig mulighet for spillgrafikk i HDR (som vi gleder oss til å teste), og Xbox One S fortjener absolutt en anbefaling. http://www.lydogbilde.no/test/hjemmekino/gruppetest_ultra-hd-blu-ray-spillere/xbox-one-s-2tb Takk for svar. Jeg har lest hele den testen nå, og Xbox One S ser ikke ut til å være noe dårligere på bildekvalitet enn Samsung, og den er billigere, eneste er mer støy og litt mer kronglete kontroller. Men den er rundt 1000kr billigere i tilegg til at det er en konsoll, så det blir nok Xbox, men jeg skal vente å se hva Black Friday bringer av tilbud. 1 Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 25. desember 2016 Del Skrevet 25. desember 2016 Jeg tar risikoen på: Samsung F-UBDK8500P/XE 4K blu-ray-Demo UltraHD Player, True UHD Playback, 4K Streaming, Wi-Fi, SmartHub, inkl. 3 filmer Tror elkjøp\lefdal og expert ikke klarer å gi bvare billigere en 2300 kr, men har du xbox one er det egentlig bortkastet å kjøpe xbox one S syns jeg vertfall synd det gir kun 2 års reklamasjonsrett på blueray spiller\brenner. Hadde det vært 5 år og bedre support kunne jeg vurdert å betalt litt mere da slikt mangler android har muligens kun youtube\netflix app. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå