Gjest Slettet+0987123 Skrevet 2. november 2016 Del Skrevet 2. november 2016 Morgensol.... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 3. november 2016 Del Skrevet 3. november 2016 Flott at du sprer litt sol og glede. Jeg er en glad ? person som er fornøyd med livet. Bra vær også i Kristiansund i går. Det er vanskelig å få til så godt ? motlysbilde. God plassering av solen i bildeflata. Biler hører med i nabolaget. Som sagt et godt ? komponert bilde. Jeg la meg tidlig i går og har fått mine 5 timer med søvn. Ha en fin dag. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 3. november 2016 Del Skrevet 3. november 2016 God morgen Alec! Som Gunnar sier et godt motlysbilde. Lenke til kommentar
sussss Skrevet 3. november 2016 Del Skrevet 3. november 2016 En dejlig kold morgen ser flot ud med masser af god stemning vh Suss Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 3. november 2016 Del Skrevet 3. november 2016 Bra bilde, god eksponering. Ser at det damper av trærne. Synes også at det gjør seg med det halve huset til høyre, for å vise at dette er i et nabolag, og som visuell motvekt (?) til bilen. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 3. november 2016 Del Skrevet 3. november 2016 Her gjemmer du sola såpass at du oppnår strålingen ut fra denne utover i bildet, noe som jeg som det beste i bildet ditt. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 3. november 2016 Del Skrevet 3. november 2016 Stemningsfull morgenstemning! Flott komponert. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 3. november 2016 Del Skrevet 3. november 2016 Hei, Alec. "Morgenstund har gull imunn* " heter det jo, og ditt morgenstemningsbilde oser optimisme og morgenglede ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 3. november 2016 Del Skrevet 3. november 2016 Takker for hyggelige og positive tilbakemeldinger - Gunnar , Helene , sussss , Roar , Ragnar , Fredrik N og Albert !!!!!!! En slik morgenstund har absolutt gull i munn . Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg