Blafrefisken Skrevet 2. november 2016 Del Skrevet 2. november 2016 Hei, takk for at du tar deg tid til å lese dette innlegget. Jeg har spilt mye Battlefield 1 siden release, men jeg har en rar type lagg. Hvert 10. sekund så rubberbander jeg tilbake der jeg var for 2 sekunder siden. Jeg pinget google sin DNS (gikk bort ifra standard for å se om det ble noe bedre) men akkurat hver 10. forespørsel så er pingen oppe i 300-900. Hadde vært greit med ping som varierer, men det at det følger et fast mønster synes jeg er litt spesielt. Bruker trådløst, men det hadde ikke noe å si siden jeg hadde akkurat det samme problemet med ethernet kabel. Etter hva speedtest.net sier så er det da mer enn bra nok for BF1. Laster ned alt ifra 1,5-3,8MB/s på steam. Har 4G bredbånd fra Telia hvis noen lurer. Setter pris på alle svar Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 3. november 2016 Del Skrevet 3. november 2016 https://www.google.no/?gws_rd=ssl#q=telia+h%C3%B8y+ping telia vet jeg har fått rykte på dette før på dårlig ping etter de ga ut fri hastighet. Hadde du hatt fiber burde det blitt vesentlig bedre. Lenke til kommentar
Blafrefisken Skrevet 3. november 2016 Forfatter Del Skrevet 3. november 2016 https://www.google.no/?gws_rd=ssl#q=telia+h%C3%B8y+ping telia vet jeg har fått rykte på dette før på dårlig ping etter de ga ut fri hastighet. Hadde du hatt fiber burde det blitt vesentlig bedre. Selvfølgelig er fiber det beste, men her på Toten så er det en myte. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 3. november 2016 Del Skrevet 3. november 2016 Hadde du hatt fiber burde det blitt vesentlig bedre. Noe med kabel til en sentral. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 3. november 2016 Del Skrevet 3. november 2016 Det er typisk for nettverkslagg. Hadde samme problem i GuildWars før NextGentel oppgraderte utstyr i telefonsentralen vår. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå