milkwood Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 (endret) Er litt usikker på hvor mye jeg skal ta for kabinettet mitt.. Har lagt ut bilder og info og pris på: http://privat.bluezone.no/fred/ (mye bilder. har ikke lagt inn thumbnails så han laster alle bildene) Er det grei nok pris? For høy? for lav? det folk må tenke over er arbeidet i ting som utskjæring og sette sammen LCD. syntes det er verdt litt penger det også. forslag? (filmer driver å lastes over nå) Endret 28. november 2003 av milkwood Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 tror ikke du får SÅ mye for den, jeg ville gitt deg ca 1200kr for den Lenke til kommentar
JaBBe Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Hadde gitt rundt 800kr for det. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Tviler egentlig på at du får så mye ja, men legger du den ut på qxl.no er det sikkert noen som kjøper, til og med til den prisen du har oppgitt. Folk kjøper alt der, og legger du ut et fancy bilde attpåtil blir den nok en handel Lenke til kommentar
snole Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Det der LCD greiene. Hvor får man tak i slikt? Lenke til kommentar
oyvindk Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Kabinettet var jo nice da!! Lenke til kommentar
Shuttle Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Får vel runt 1000 kr for det dær Lenke til kommentar
TJ Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Nice kabinett! Fantastisk godt utført! Men..... 1600kr er vel litt drøyt? Jeg ville gitt maks 1200kr. Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Jo - det var et skikkelig pent - og rånete - kabinett... følger det med power så kan du nok få opp mot 1.600,- fra rett person... et tilsvarende nytt ville jo ha kostet en god del mer med alt "stæsjet"... Lenke til kommentar
kain Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Fint kabinett litt stiv pris da men... Hvor får du tak i lcd displayet? bare lurer prisen burde ha ligget på ca 1100-1200.- du kan ikke regne så mye for arbeidet og alt synker i verdi desverre. Lenke til kommentar
milkwood Skrevet 1. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2003 Solgt den for 1500,-...... Gleder meg som en unge til jeg får bestilt delene til neste prosjekt. LCD displayet er kjøpt i england, men det er det samme som de har på hammar.no som du kan bygge selv koster 495 eller noe for et kit med alt, men du må kunne lodde. Har du penger nok anbefaler jeg ac serial displayet som microplex har. Er egentlig et crystalfontz lcd. Den tåler mer varme og mer programvare og lettere å sette opp (ingen lodding), men koster dog litt over 1000,- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå