pinkychu Skrevet 2. november 2016 Del Skrevet 2. november 2016 Så, jeg satt å spilte mario maker, å hlet ut av det blå sluttet CD'en å funke trykket på eject knappen for å få ut spillet å den nektet å gi meg spillet, etterhvert klarte jeg å dra den ut med makt etter det startet konsollen å lage en sånn summelyd akkurat som den fortsatt leste fra spillet, puttet spillet enda en gang inn, å den nektet å lese den og alt startet på nytt.Prøvde meg på flere spill men alle endte med samme sjebne. Noen som har en ide på hva jeg kan gjøre? eller kan jeg erklære den for dø? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 3. november 2016 Del Skrevet 3. november 2016 CD? Har alle spill jeg spiller på Wii-U lagra lokalt Skal sies at jeg (ungene) ikkje har sykt mange spill da. Går for det meste i Mariokart, Splatoon, og andre Mario spill. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 3. november 2016 Del Skrevet 3. november 2016 CD? Har alle spill jeg spiller på Wii-U lagra lokalt Får ikke solgt disse spillene når man er ferdig med spillene/konsollen + at man EIER spillet, ikke leier. TS: Jeg har sett tilfeller der spill blir ødelagt (ripete) av konsollen. Er det riper i den blanke overflaten? De kan i verste fall se ut som ringer som ikke skal være der. Men jeg gjetter på at det optiske drevet er kaputt og at du må sende inn konsollen for rep. 1 Lenke til kommentar
pinkychu Skrevet 5. november 2016 Forfatter Del Skrevet 5. november 2016 Jeg har de fleste spillene lagret lokalt, men mario maker fulgte med konsollen, derfor er det CD.Jeg tror selve disc driveren er ødelagt, jeg får spillene ut etter litt kamp, men etter den er ute tror konsollen det fortsatt er et spill der inne, det er ingenting galt med spillet og ingen riper. Jeg får bare reparere den selv når jeg får tak i delene jeg trenger Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 5. november 2016 Del Skrevet 5. november 2016 (endret) CD? Har alle spill jeg spiller på Wii-U lagra lokalt Får ikke solgt disse spillene når man er ferdig med spillene/konsollen + at man EIER spillet, ikke leier. TS: Jeg har sett tilfeller der spill blir ødelagt (ripete) av konsollen. Er det riper i den blanke overflaten? De kan i verste fall se ut som ringer som ikke skal være der. Men jeg gjetter på at det optiske drevet er kaputt og at du må sende inn konsollen for rep. Til info så er det ingen som EIER spillet selv om du har det på plate. Du leier det like mye. Men er ikke avhengig av å få lastet det ned (at tjenesten er oppe og går) for å spille det. Endret 5. november 2016 av CaZpeR Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 15. november 2016 Del Skrevet 15. november 2016 Jeg har de fleste spillene lagret lokalt, men mario maker fulgte med konsollen, derfor er det CD. Jeg tror selve disc driveren er ødelagt, jeg får spillene ut etter litt kamp, men etter den er ute tror konsollen det fortsatt er et spill der inne, det er ingenting galt med spillet og ingen riper. Jeg får bare reparere den selv når jeg får tak i delene jeg trenger Hvis det er en Wii U med Mario Maker bør du da ha reklamasjonsrett tilgjengelig? Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 31. januar 2017 Del Skrevet 31. januar 2017 Du har enda Garanti og Reklamasjonsrett. Husk at dette bortfaller om du begynner å skru selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå