Roar F. Skrevet 2. november 2016 Del Skrevet 2. november 2016 Murvegg Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 2. november 2016 Forfatter Del Skrevet 2. november 2016 Spørsmålet er: hva bruker dere for å redigere bilder? Har sett nevnt LightRoom, men det kommer vel bare i en sånn "integrer-livet-ditt-med-adobe-enten-du-vil-eller-ikke" versjon, noe det kanskje fremgår at jeg er skeptisk til?? Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 2. november 2016 Forfatter Del Skrevet 2. november 2016 Altså: liker ikke at alt skal ligge i "skyen" hele tiden. Trenger et program jeg kan installere, gjerne betale for, men fortrinnsvis ikke per måned, for picasa-lignende funksjonalitet, helst uten alt for sterke føringer på hvordan albumene skal organiseres. Noen tips? Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 3. november 2016 Del Skrevet 3. november 2016 Så det jeg trodde var en Tuja, var altså en murvegg. Jeg også tenker som deg ang.redigeringsprogram. Jeg liker å betale en sum og bli ferdig med det, og ha styringa sjøl. Er generelt kjempeskeptisk til skylagring. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 3. november 2016 Del Skrevet 3. november 2016 Hei Roar, Picasa kan fremdeles lastes ned fra http://filehippo.com/download_picasa/. Riktignok er det slutt på vedlikehold og oppgraderinger, men hos meg fungerer den bra fremdeles. Men fotograferer man i raw er det LR som gjelder. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 3. november 2016 Forfatter Del Skrevet 3. november 2016 Takk for innspill. Etter noe søking ser jeg at LR er mulig å laste ned og installere som en vanlig desktop-app(likasjon). Koster 1200 kr på plate fra komplett, så får se hva adobe-gjengen skal ha for nedlasting. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 3. november 2016 Del Skrevet 3. november 2016 Lasta ned Picasa fra nevnte side tidligere i dag og den funka som vanlig. Det koster en drøy hundrings i måneden for Lightroom. Da får du Photoshop med på kjøpet. Fordelen med denne løsningen er at du får tilgang på alle oppdateringer som etterhvert dukker opp. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 4. november 2016 Forfatter Del Skrevet 4. november 2016 Lasta ned Picasa fra nevnte side tidligere i dag og den funka som vanlig. Det koster en drøy hundrings i måneden for Lightroom. Da får du Photoshop med på kjøpet. Fordelen med denne løsningen er at du får tilgang på alle oppdateringer som etterhvert dukker opp. Mvh Fredrik Photoshop er noe jeg ikke har tid til (eller interesse av) å lære. :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg