natootan Skrevet 2. november 2016 Del Skrevet 2. november 2016 (endret) Hei Har kjøpt og montert en Pioneer DEH-X8700DAB og var kjempefornøyd med resultatet, bra lyd og veldig klar og fin radio. Kjempefornøyd helt til jeg krysset grensa til Hedmark, da falt DAB-radioen ut. Søkte og søkte men det ble bare skurr. Frem med manualen for å finlese, der fant jeg ut at service following var skrudd av. Skrudde på og var happy som bare det og trodde problemet var løst, ...det var det ikke. Ved neste grensepassering forsvant signalene igjen, og radioen søkte ikke inn ny frekvens. Er det noen som har noe tips om hva jeg kan gjøre? Antennen som jeg monterte etter alle kunstens regler er glassantenna som fulgte med radioen, slipte til og med platereint for å få best mulig jording. Er det rett og slett antenna som er for dårlig, eller er det noe med innstillingene på mottakeren jeg har gjort galt? Håper noen har noen tips, på forhånd hjertelig takk. Endret 2. november 2016 av natootan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå