Gå til innhold

Gatekunst

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noget af et surt løg...han ser bestemt ikke rar ud :-)

Jeg tror vi snakker litt forbi hverandre. Når jeg snakker om f.eks. en himmel som er lite synlig og grå og kjedelig, mener jeg at vedkommende har valgt et utsnitt med minst mulig av denne himmelen og gjort et klokt valg. Dessuten er jeg ikke redd for å innrømme feil som jeg ofte tar. Jeg tar meg selv ikke så høytidelig :-) Hvis man skal lære noe, må man tåle litt kritikk. Himmelen på ditt bilde var fin :-) Takk for tilbakemeldingen, jeg skjønner muligens bedre andre fremmedspråk enn dansk. Mvh Gunnar

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

To flotte gatekunstbilder , holder en knapp på v1 med sin flotte komposisjon og kombinasjonen av s/hv og farger .

Mvvh

Alec

Lenke til kommentar

Artig utsnitt av en kombinasjon av to graffitibilder jeg har foreviget hver for seg uten å se denne muligheten.

Det gjelder å bruke aua og kreativiteten.

Utsnittet i V2 ga meg en ide' og jeg får se på det en gang jeg drar den veien. Men det begynner å bli litt kaldt å kjøre rullestol med kamera nå.

Roar

Lenke til kommentar

Artig utsnitt av en kombinasjon av to graffitibilder jeg har foreviget hver for seg uten å se denne muligheten.

Det gjelder å bruke aua og kreativiteten.

Utsnittet i V2 ga meg en ide' og jeg får se på det en gang jeg drar den veien. Men det begynner å bli litt kaldt å kjøre rullestol med kamera nå.

Roar

Takk Roar, jeg er ikke langt unna nå i et annet ærend uten fotoapparat. Mvh Gunnar

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...