Gunnar Fagerli Skrevet 2. november 2016 Del Skrevet 2. november 2016 Gatekunst Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 3. november 2016 Forfatter Del Skrevet 3. november 2016 Jeg burde muligens plassert det under humor? Lenke til kommentar
sussss Skrevet 3. november 2016 Del Skrevet 3. november 2016 Noget af et surt løg...han ser bestemt ikke rar ud :-) Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 3. november 2016 Del Skrevet 3. november 2016 Ren avbildning som du skriver, men gode utsnitt som fremhever gatkunstens karakter. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 3. november 2016 Forfatter Del Skrevet 3. november 2016 Noget af et surt løg...han ser bestemt ikke rar ud :-) Jeg tror vi snakker litt forbi hverandre. Når jeg snakker om f.eks. en himmel som er lite synlig og grå og kjedelig, mener jeg at vedkommende har valgt et utsnitt med minst mulig av denne himmelen og gjort et klokt valg. Dessuten er jeg ikke redd for å innrømme feil som jeg ofte tar. Jeg tar meg selv ikke så høytidelig :-) Hvis man skal lære noe, må man tåle litt kritikk. Himmelen på ditt bilde var fin :-) Takk for tilbakemeldingen, jeg skjønner muligens bedre andre fremmedspråk enn dansk. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 3. november 2016 Forfatter Del Skrevet 3. november 2016 Ren avbildning som du skriver, men gode utsnitt som fremhever gatkunstens karakter. Mvh Ragnar Takk Ragnar, du får med deg det meste og skjønner en spøk :-) Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 3. november 2016 Del Skrevet 3. november 2016 To flotte gatekunstbilder , holder en knapp på v1 med sin flotte komposisjon og kombinasjonen av s/hv og farger . Mvvh Alec Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 4. november 2016 Forfatter Del Skrevet 4. november 2016 To flotte gatekunstbilder , holder en knapp på v1 med sin flotte komposisjon og kombinasjonen av s/hv og farger . Mvvh Alec Takk for det Alec. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
avedon Skrevet 4. november 2016 Del Skrevet 4. november 2016 Et bra bilde med fint snitt og en bra komposisjon. Mvh. Roy Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 4. november 2016 Del Skrevet 4. november 2016 Artig utsnitt av en kombinasjon av to graffitibilder jeg har foreviget hver for seg uten å se denne muligheten. Det gjelder å bruke aua og kreativiteten. Utsnittet i V2 ga meg en ide' og jeg får se på det en gang jeg drar den veien. Men det begynner å bli litt kaldt å kjøre rullestol med kamera nå. Roar Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 4. november 2016 Forfatter Del Skrevet 4. november 2016 Et bra bilde med fint snitt og en bra komposisjon. Mvh. Roy Takk Roy. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 4. november 2016 Forfatter Del Skrevet 4. november 2016 Artig utsnitt av en kombinasjon av to graffitibilder jeg har foreviget hver for seg uten å se denne muligheten. Det gjelder å bruke aua og kreativiteten. Utsnittet i V2 ga meg en ide' og jeg får se på det en gang jeg drar den veien. Men det begynner å bli litt kaldt å kjøre rullestol med kamera nå. Roar Takk Roar, jeg er ikke langt unna nå i et annet ærend uten fotoapparat. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 4. november 2016 Del Skrevet 4. november 2016 Fin fordeling mellom elementene. Det er enormt som denne type magasin kunst har tatt veggene i alle større og mindre byer. På sin måte gjør det gatelivets store grå flater mer fargerikt og i større og mindre grad også spennende.mvh Ibn Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 4. november 2016 Forfatter Del Skrevet 4. november 2016 Fin fordeling mellom elementene. Det er enormt som denne type magasin kunst har tatt veggene i alle større og mindre byer. På sin måte gjør det gatelivets store grå flater mer fargerikt og i større og mindre grad også spennende.mvh Ibn Takk Ingvald. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg