Gjest Slettet-IHZgkuqNJD Skrevet 2. november 2016 Del Skrevet 2. november 2016 (endret) Her er et dikt jeg kaller Magetrøbbel på bussen. Jeg skrev dette i 9. klasse da vi hadde en oppgave om å skrive dikt. Jeg lagde et dikt og leverte inn men etter å ha lagd det første lagde jeg dette. Hva synes dere? Eg satt på bussen og letta på gassen men det var ikkje berre promp som kom ut av rassen. Dama ved sida av heldt på å spy så eg gjekk ut av bussen. Eg ville ikkje vere til bry. Diareen rant ut gjennom buksebeinet mens eg gjekk bortover fortauet mutters aleine. Endret 2. november 2016 av Slettet-IHZgkuqNJD 2 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 2. november 2016 Del Skrevet 2. november 2016 Forsøket på å være morsom feilet Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 2. november 2016 Del Skrevet 2. november 2016 Jeg trakk på smilebåndet. 3 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 4. november 2016 Del Skrevet 4. november 2016 http://14338.vgb.no/2007/01/26/rovamal-litt-humor-en-fredag/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå