Gå til innhold

Er det noen mobiler som fungerer ordentlig med våt skjerm?

Mastiff

Anbefalte innlegg

Jeg driver mye med teinefiske, og da har jeg en super app (Fishing Points) der jeg kan notere hvor jeg setter teinene, fangsten, ta bilde av fangsten og diverse annet. Problemet er når det er regn, eller når det spruter litt ekstra, og når jeg er våt på fingrene. Da er det omtrent umulig å bruke min Samsung S5. Så fins det noen mobil som faktis fungerer brukbart når man er våt på fingrene, og når den er våt på skjermen? Jeg har lest at noen Sony har "wet finger tracking", men jeg har ikke funnet noe om noen som har testet det ordentlig. CAT skal riktignok fungere brukbart med våt skjerm, men jeg vil jo helst ha en mobil som fungerer brukbart til andre ting også, og ikke er omtrent på nivå med en fem år gammel mobil! :rofl:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk, men den blir nok llitt i eldste og svakeste laget for meg. Jeg vil helst unngå gå nedover fra S5. Akkurat det med prisen bekymrer meg lite, hvis jeg må gi seks, åtte eller ti høvdinger for en mobil som gjør det jeg vil, så tåler jeg det. :) Kanskje Z5 hadde vært noe? Jeg ser at Xperia X ikke er vanntett, og da har jeg nok et lite problem ute med hummerteinene, og når jeg kjører i innpå 40 knop i piskende regn!

Edit: en annen ting er jo at sesongen nærmer seg slutten, så jeg kan eventuelt se hva som kommer i løpet av våren og sommeren, med litt flaks finner noen på noe lurt. Jeg har egentlig mistet troen på at Samsung skal komme med noe mer lurt, de er bare blitt større og mer knotete.

Edit 2: Jeg ser nå at Xperia X Performance er vanntett og har mye interessant. Lurer på om jeg skal legge inn en ny tråd og be brukere av dem sjekke om de kan bruke den i dusjen! Da bør det funke for meg. :)

Endret av Mastiff
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...