AfterGlow Skrevet 2. november 2016 Del Skrevet 2. november 2016 Den nye Android Wear-baserte Tag Heuer Connected er ikke for pyser.Tag Heuer slipper luksus-smartklokke med skikkelig stiv prislapp Lenke til kommentar
Ping7 Skrevet 2. november 2016 Del Skrevet 2. november 2016 Ville heller gått for den "billige" varianten for 14k, men nå er vel ikke jeg akkurat målgruppen her Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 2. november 2016 Del Skrevet 2. november 2016 Så de pakker inn en middels bedriten smartklokkeinnmat i rosegull og kalveskinn? Verden vil bedras! La oss i det minste håpe at innmaten som er utdatert innen 3 år kan byttes ut. Lenke til kommentar
Lars Fosdal Skrevet 3. november 2016 Del Skrevet 3. november 2016 Ikke for pyser, men kanskje for tosker? Lenke til kommentar
Knut Baardsen Skrevet 3. november 2016 Del Skrevet 3. november 2016 "På innsiden er den nye klokken relativt lik de vanlige utgavene av Tag Heuer Connected, her avbildet." Menes vel på utsiden? Lenke til kommentar
Happydaydreamer669 Skrevet 3. november 2016 Del Skrevet 3. november 2016 Løp og kjøp, er så glad folk kjøper slike ting. Bare MVA alene bidrar godt i statskassen. Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 4. november 2016 Del Skrevet 4. november 2016 Så, om man ikke har 80K å bruke på klokke så er man en pyse? Liker logikken. Personlig hadde jeg ikke kjøpt denne om jeg så hadde tjent en milliard i året, men så er jeg veldig funksjon før design orientert av meg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg