Arodem Skrevet 2. november 2016 Del Skrevet 2. november 2016 Valve setter en stopper for villedende bilder på Steam.Fra nå av må Steam-spill bruke faktiske skjermbilder på butikksidene Lenke til kommentar
oczer Skrevet 2. november 2016 Del Skrevet 2. november 2016 Jeg savner tiden da man kunne laste ned demo av de fleste spill, og se hva det var man kjøpte før det kostet en krone 4 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 2. november 2016 Del Skrevet 2. november 2016 Jeg savner tiden da man kunne laste ned demo av de fleste spill, og se hva det var man kjøpte før det kostet en kroneDu kan kjøpe spillet, prøve det og få igjen pengene hvis du ikke liker spillet. Lenke til kommentar
Soles Skrevet 2. november 2016 Del Skrevet 2. november 2016 (endret) Jeg savner tiden da man kunne laste ned demo av de fleste spill, og se hva det var man kjøpte før det kostet en kroneDu kan kjøpe spillet, prøve det og få igjen pengene hvis du ikke liker spillet. Ikke for de som kjøper cheap cd keys f.eks fra cdkey.com Jeg kjøpte et spill til Steam fra cdkey.com, jeg likte ikke det å fikk heller ikke det refundert. Endret 2. november 2016 av Soles Lenke til kommentar
BizzyX78 Skrevet 2. november 2016 Del Skrevet 2. november 2016 (endret) - Håper det her er snakk om "in game"-gameplay...Granted; Grafikkmessig har det blitt gjort store fremskritt de senere årene, men der er fortsatt et stykke igjen før skille mellom "intro" og "in game"-gameplay har blitt hvisket bort helt.Misforstå meg rett...Jeg synes fortsatt ordtaket "Don't judge a book by it's cover." holder mål i disse digitale dager.Jeg innrømmer helhjertelig at jeg er liker "Eye-Candy"..., men synes fortsatt at sjanger og/eller tema er viktigere enn grafikk.Men får man både i pose og sekk så takker jeg ikke nei...Det er ikke dermed sagt at man er garantert at spillet er bra for det om.Da hva som er bra eller ikke er høyst subjektivt.Aprops subjektivt...Jeg for min del synes at UI og Game-Mechanic er veldig avgjørende om jeg liker spillet eller ikke.F.eks...Jeg er stor fan av "WarCraft"; Både de første spillene i serien og "WarCraft"-lore.Men jeg har aldri hatt sansen for "World of WarCraft".Da jeg for min del synes at UI'en er høyst forvirrende og komplisert, og at Game-Mechanic'en er lite tiltalende. Endret 6. november 2016 av BizzyX78 Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 2. november 2016 Del Skrevet 2. november 2016 Ikke akkurat urimelig. Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 2. november 2016 Del Skrevet 2. november 2016 Ubisoft... Bombe... Not... 1 Lenke til kommentar
Dingy Skrevet 2. november 2016 Del Skrevet 2. november 2016 Haha, drar meg rett tilbake til da WarZ (nå Infestation story) kom i early access... consept art'en var sykt bra, og var lagd så det så ut som in-game. Man kan trygt si at det endelige resultatet ikke lignet litt engang Lenke til kommentar
Efreeti Skrevet 3. november 2016 Del Skrevet 3. november 2016 Sitter her og klapper i en tom leilighet. Finnes spill som Dead by Daylight som ikke har et eneste skikkelig in-game screenshot. Liker at dere faktisk bruker terminologien "bullshot". Penny Arcade Lenke til kommentar
sevayth Skrevet 5. november 2016 Del Skrevet 5. november 2016 Jeg har ingen problemer med at noen av bildene (la oss si de første to) er genererte bilder. Men resten av dem burde være ren gameplay. Lenke til kommentar
Brede_Skapstroppen Skrevet 2. januar 2017 Del Skrevet 2. januar 2017 Må jo bare slutte meg til applausen. Skal bli morsomt å se om Ubi gjør endringer på sine averterte spill. Etter alle ''downgrade '' historiene der i gården så hadde det vært hyggelig å se en rimelig likhet mellom screens og reell spillopplevelse. Valve ftw ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå