lillemy95 Skrevet 2. november 2016 Del Skrevet 2. november 2016 (endret) Kommer meg ikke inn på Origin lenger fordi jeg trenger en sikkerhetskode over mobil som aldri kommer. Det er riktig nummer og jeg har sendt koden opp til flere ganger og nå har jeg ventet to dager uten kode. På innloggingen til Origin står det noa ala "Problemer med å få sikkerhetskoden?", så jeg trykket på den, men for å fikse dette problemet igjen må jeg logge meg inn. Men da må jeg jo ha sikkerhetskoden igjen! Har prøvd å kontakte Origin, men må logge meg inn for å sende spørsmålet. Har prøvd å sende de melding på Facebook, men der sa de at jeg måtte ta kontakt med de over nettsiden. Så jeg er helt stuck. Noen tips? Endret 2. november 2016 av Kristina95 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 2. november 2016 Del Skrevet 2. november 2016 Den her var dagens lille Gikk gjennom problemløsingssaken/ kontakt og fikk opp at jeg måtte logge inn...., men det står at man kan logge inn med FB-kontoen sin. Lenke til kommentar
lillemy95 Skrevet 2. november 2016 Forfatter Del Skrevet 2. november 2016 Den her var dagens lille Gikk gjennom problemløsingssaken/ kontakt og fikk opp at jeg måtte logge inn...., men det står at man kan logge inn med FB-kontoen sin. Haha! Gjør det? Da skal jeg prøve det. Gjorde det nå. Det sto ikke noe om jeg blir å få svar på mail eller mobil. De har skrevet opp et nummer som man kan ringe, så tror jeg gjør det. For et styr! Alt jeg skulle var å komme meg inn på Origin så jeg kunne ta et screenshot i et spill... Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 2. november 2016 Del Skrevet 2. november 2016 Den her var dagens lille Gikk gjennom problemløsingssaken/ kontakt og fikk opp at jeg måtte logge inn...., men det står at man kan logge inn med FB-kontoen sin. Haha! Gjør det? Da skal jeg prøve det. Gjorde det nå. Det sto ikke noe om jeg blir å få svar på mail eller mobil. De har skrevet opp et nummer som man kan ringe, så tror jeg gjør det. For et styr! Alt jeg skulle var å komme meg inn på Origin så jeg kunne ta et screenshot i et spill... Hadde samme problem med Knights of The Old Republik, skulle få en kode på mail og først så tok det så lang tid å få mailen at inlogginga hadde time out..så etter 8 forsøk så fikk jeg koden men den var ugyldig.. slik holdt jeg på i nesten 7 timer før jeg ga opp hele spillet og slettet det, makan til elendige greier! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå