tag1 Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Du kan ihverftfall finne metode for å ta ut tastaturet på dell sine sider. http://docs.euro.dell.com/docs/systems/ins...ard.htm#1111863 Sjekk om det kan deles. alternativ kjøpe nytt :-( Lenke til kommentar
poZZe Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Det skal gå an å løsne noen skruer under laptopen, så e tastaturet løst. Skru for all del løst tastaturet før du begynner med diverse væsker... Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Sølte Mozell i tastaturet mitt for en uke siden, og det begynte å skrive masse rare bokstaver og tall. Høyre piltast slo numlock av og på, tab-tasten startet fire "Mozilla Mail" samtridig osv. Har bare latt det stå, noe som kanskje var veldig dumt. Men nå få jeg vel prøve noe av det som står her så mitt Logitech kan komme til live igjen. Lenke til kommentar
Shadow_iX Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 sukk... små barn og deres alkohololmisbruk... Den skal DRIKKES og ikke søles ut da... *skjelve* hehe Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Sølte Mozell i tastaturet mitt for en uke siden, og det begynte å skrive masse rare bokstaver og tall. Høyre piltast slo numlock av og på, tab-tasten startet fire "Mozilla Mail" samtridig osv. Har bare latt det stå, noe som kanskje var veldig dumt. Men nå få jeg vel prøve noe av det som står her så mitt Logitech kan komme til live igjen. Er Mozilla støttet av Mozell? Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Nei men hvis du har F-locken av på tastaturet så kan du trkke på en av F'ene, og så starter mail programmet ditt. Lenke til kommentar
V1sual Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Jeg har en "jeg prøvde dette og det virket" historie... Den eneste utveien for deg, er å prøve katteurin. Jeg sølte selv ETT HALVLITERGLASS øl på tastaturet, og reddet det ved å dyppe det i katteurin, og la det tørke i deilig sommersol... Du skjønner, at katteurin har en egen tiltrekningsevne på øl... Fang alle kattene i nabolaget, og "melk" i vei... Men sørg for å knerte kattene etterpå (heng dem opp i flaggstenger, slik at eierne kan finne dem igjen) Du trenger ca 50 liter (badekar) Lenke til kommentar
benjamin84 Skrevet 1. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2003 Hey, takk for svar folkens Får se om ikke jeg får fikset laptoppen hennes nå... og V1sual, jeg frykter du har en del uløste problemer du burde søke hjelp om snarest Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå