Gå til innhold

Nå er Microsofts IFTTT-alternativ lansert

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men det finnes også en annen konkurrent som jeg prøvde for noen år siden!

Å jeg vil komme med en konkurrent, som vil være mulig å bruke, som aldri vil bli mulig å bruke på microsoft sin tjenester & OS!

Som vil bli den beste på market, som vil få Apps for iOS, MacOS & Android, & Linux!

Mer informasjon kommer snart, om de & andre muligheter jeg kommer med etter hvert!

Lenke til kommentar

Synes mange av disse mulighetene faktisk overgår IFTTT. Men uten Windows 10 app, så er man jo like langt... :(

Gnæk... ...-Hvorfor man hyrer en blåskjorte til å sette opp et gratis system m/dokumentering på hvordan systemet fungerer, så det blir 'relativt' enkelt å justere ting underveis.

Dyrt og vanskelig? -Ptjae, hvor dyrt blir det ikke når systemleverandøren plutselig sier; "Nuh et det utdatert, og no more support..." Eh?

Edit/ -Oh, vent. glømte at det er populært å outsource de lokale nerdene. Jow... ...kan ikke ha blåskjorter i samme kantine som hvitsnippene... ...så virker jo bedriften liten og amatøraktig... *sigh*

Endret av Sandormen
Lenke til kommentar

Synes mange av disse mulighetene faktisk overgår IFTTT. Men uten Windows 10 app, så er man jo like langt... :(

Gnæk... ...-Hvorfor man hyrer en blåskjorte til å sette opp et gratis system m/dokumentering på hvordan systemet fungerer, så det blir 'relativt' enkelt å justere ting underveis.

Dyrt og vanskelig? -Ptjae, hvor dyrt blir det ikke når systemleverandøren plutselig sier; "Nuh et det utdatert, og no more support..." Eh?

Edit/ -Oh, vent. glømte at det er populært å outsource de lokale nerdene. Jow... ...kan ikke ha blåskjorter i samme kantine som hvitsnippene... ...så virker jo bedriften liten og amatøraktig... *sigh*

Du får gi beskjed når dette gir mening, så kan vi diskutere det ved en senere anledning...

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...