Gå til innhold

Spettmeis på matjakt ... .

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+0987123

Skarpt gjengitt krabat med flott fargepalett og fin dus og kledelig bakgrunn . Den ser litt morsk ut der den sitter , men det skyldes vel delvis den sorte stripen over øynene .

Mvh

Alec

Lenke til kommentar

Der var "fuglekongen" tilbake:-)

Som vanlig, flott presentasjon, med utfyllende opplysninger for oss som ikke ser forskjell på måke og spurv.... men dog, jeg lar meg stadig fascinere av disse fuglebildene.

Hvis du lurer, så har Pentaxen pensjonert seg, men han var heldig som hadde et alter ego på lur...

Lenke til kommentar

Skarpt gjengitt krabat med flott fargepalett og fin dus og kledelig bakgrunn . Den ser litt morsk ut der den sitter , men det skyldes vel delvis den sorte stripen over øynene .

Mvh

Alec

Hei, Alec.

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding !

Spettmeis er kjent for egenskaper vi gjerne forbinder med røvere, og den svarte stripen over øynene gjør at den virker litt morsk, - i likhet med "B-gjengen" i "Donald Duck & Co".

M v h

Albert.

Lenke til kommentar

Som vanlig, flott presentasjon, med utfyllende opplysninger for oss som ikke ser forskjell på måke og spurv.... men dog, jeg lar meg stadig fascinere av disse fuglebildene.

Hvis du lurer, så har Pentaxen pensjonert seg, men han var heldig som hadde et alter ego på lur...

Hei, Pande.

Mange takk for hyggelig tilbakemelding !

"Kjært barn har mange navn", heter det jo, og "Pande" klinger fint.

Er det utstyrsmessige endringer som er årsak til ny identitet ("pan" som i Panasonic, f. eks.), eller bare et ønske om å være ridder i "skinnende ny rustning" ? !

M v h

Albert.

Lenke til kommentar

Hei, Pande.

Mange takk for hyggelig tilbakemelding !

"Kjært barn har mange navn", heter det jo, og "Pande" klinger fint.

Er det utstyrsmessige endringer som er årsak til ny identitet ("pan" som i Panasonic, f. eks.), eller bare et ønske om å være ridder i "skinnende ny rustning" ? !

M v h

Albert.

Hei igjen Albert

Om det er et kjært barn kommer vel an på settingen...Neida ikke no nytt utstyr som gir nytt tag, det skulle tatt seg ut, men et utslag av krøll i profilen knyttet til e-posten. Litt som for Hillary:-) Dermed ble det mitt kallenavn gjennom mange år. "Same shit, new wrapping"

Lenke til kommentar

Ser konsentrert ut denne spettmeisen, og det har sikkert fotografen også vært i dette øyeblikk. Kvalitet over fuglebildet ditt. (Ps: Hyggelig å se at du er tilbake i "manesjen" igjen).

Mvh Ragnar

Hei, Ragnar.

Mange takk for hyggelig kommentar !

Spettmeis er høyt og lavt, og sitter sjelden stille så lenge som to sekunder. Å fotografere en slik luftakrobat innebærer å forsøke å gjette hvor neste landingsplass blir. Det blir naturligvis en rekke "bomskudd" !

M v h

Albert.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...