Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dine erfaringer med å sjekke opp på kafe,busstoppet osv

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva som er creepy er jo kulturavhengig. Vi bor tross alt i et land hvor folk omtrent ringer politiet hvis noen setter seg ved siden av dem på bussen før alle dobbelsetene er opptatt, så dette kan nok bli oppfattet som veldig creepy. Hvis man ikke er så pen at man slipper unna med det meste.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Det er relativt vanlig i andre deler av verden så jeg vil ikke si det er creepy så sant man ikke gjør/ sier noe creepy og gir seg hvis man får et nei.

I andre deler av verden er det også vanlig å gifte bort 10 år gamle jenter til gamle griser på 70 år også, men det forandrer ingenting.

Ikke alle føler seg komfortabel med å bli sjekket opp av vilt fremme på gaten.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hva som er creepy er jo kulturavhengig. Vi bor tross alt i et land hvor folk omtrent ringer politiet hvis noen setter seg ved siden av dem på bussen før alle dobbelsetene er opptatt, så dette kan nok bli oppfattet som veldig creepy. Hvis man ikke er så pen at man slipper unna med det meste.

Jeg hater når jeg må sitte ved siden av noe fremmede på bussen, heldigvis har jeg bil.

Lenke til kommentar

Det er relativt vanlig i andre deler av verden så jeg vil ikke si det er creepy så sant man ikke gjør/ sier noe creepy og gir seg hvis man får et nei.

I andre deler av verden er det også vanlig å gifte bort 10 år gamle jenter til gamle griser på 70 år også, men det forandrer ingenting.

Det var vel kanskje derfor jeg skrev at jeg ikke vil si det er creepy. Rart og uvanlig her til lands er det, men creepy er et ganske sterkt ord.

Kulturen her baserer seg på møkkafull og sjangle bort til ukjente, det er hvertfall ikke creepy :p:D

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det var vel kanskje derfor jeg skrev at jeg ikke vil si det er creepy. Rart og uvanlig her til lands er det, men creepy er et ganske sterkt ord.

Kulturen her baserer seg på møkkafull og sjangle bort til ukjente, det er hvertfall ikke creepy :p:D

Hvilke kulturer er det vanlig å legge an på tilfeldig forbipasserende? Jeg hadde aldri turt å prøve å legge an på en forbipasserende kvinne, og jeg ville følt meg utillpass om jeg ble lagt an på av en kvinne på gata også.

Har jeg noen gang sagt at sjekking på utesteder ikke kan være creepy heller?

Lenke til kommentar

[...]

Hvilke kulturer er det vanlig å legge an på tilfeldig forbipasserende? Jeg hadde aldri turt å prøve å legge an på en forbipasserende kvinne, og jeg ville følt meg utillpass om jeg ble lagt an på av en kvinne på gata også.

Har jeg noen gang sagt at sjekking på utesteder ikke kan være creepy heller?

Det er forskjell på å sjekke opp og sjekke opp. Min definisjon av det tar for seg alt mellom å si hei til å gå på date. Det er ganske mye som ligger mellom den første kontakten og kjærester.

Å si hei til folk man treffer for å håpe på en prat som kanskje utvikler seg er ikke negativt. Holdninger som din er med på å "utvikle" den farlig lille komforsonen vi har.

Jeg sa aldri at du sa at sjekking på utesteder ikke kan være creepy. Jeg poengterte den idiotiske arenaen og tilstanden som er ca standarden for sjekking her til lands.

Du er så nusselig :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Så en veldig søt jente på bussen i dag. Det var nummeret før jeg stoppet henne og fortalte henne hva jeg synes om henne. :D

Selv om du har kjæreste? Creds, kompliment uten baktanker er det verden trenger.

Akter også å prøve sjekking på gata når jeg kommer tilbake til Norge. Trenger bare et puff i baken, sannsynligvis...

Anonymous poster hash: 6f102...5c1

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...