Gjest Slettet+0987123 Skrevet 2. november 2016 Del Skrevet 2. november 2016 Åpent vindu... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 2. november 2016 Del Skrevet 2. november 2016 Hvis det var det åpne vinduet som var poenget, så synes jeg sv/hv ble best. Ellers så var det jo festlig med det røde også da. Stram og fin komp. Lenke til kommentar
Pande Skrevet 2. november 2016 Del Skrevet 2. november 2016 Dette var kult:-) Tittelen gjør at du sender oss på leting blant vinduene, som forøvrig er foreviget i en stram kledelig komp. Må vel bare krype til korset og si at jeg likte fareversjonene best.... Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 2. november 2016 Del Skrevet 2. november 2016 Hei, Alec. En stram og bestemt komposisjon, - noe som blir ytterligere forsterket av den begrensede fargepaletten ! Et fint blikkfang, som jeg sannsynligvis ville ha oversett, - jeg mangler evnen til å se utenom helheten. M v h Albert. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 2. november 2016 Del Skrevet 2. november 2016 Velvalgt utsnitt - det blir farger for meg i dag! Mvh Gunnar Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 2. november 2016 Del Skrevet 2. november 2016 Godt sett, stramt og elegant. mvh Ibn Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 2. november 2016 Del Skrevet 2. november 2016 Takker for hyggelige og positive kommentarer - Helene , "Pande" , Albert , Gunnar og Ingvald !!!!! De har en logo som stjeler oppmerksomhet , men hva det er vet jeg ikke . Mvh Alec Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 3. november 2016 Del Skrevet 3. november 2016 Som andre fremfører her, stramt og fint utsnitt. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg