GeneralZod Skrevet 1. november 2016 Del Skrevet 1. november 2016 Noen som vet eventuelle konsekvenser jeg får ved å flytte tilbake til min gamle kommune mens jeg deltar på tiltak i en annen kommune? Er rimelig langt å reise hvis jeg må møte opp på kurs der jeg bor nå etter at jeg har flyttet. På forhånd takk for svar Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 2. november 2016 Del Skrevet 2. november 2016 Såvidt jeg har hørt må du da søke på nytt om å delta på de programmene du er i og du trenger ikke nødvendigvis å få medhold. Eksen var i arbeidsavklaring på permanent basis og hun sa iallefall så. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 2. november 2016 Del Skrevet 2. november 2016 Det er fullt mulig å flytte når man går på NAV, det er ingen lov som sier at du ikke kan det. Du må da gjennom en prosess der du blir flyttet over til et annet NAV-kontor og jeg er rimelig sikker på at man må søke på nytt da. Angående tiltaket så er de ganske strenge på at du skal være med på det, men hvordan det fungerer i forhold til flytting vet jeg ikke, bør gå bra. Skal ikke være noen økonomiske konsekvenser hvertfall, funker ikke å dra noe ala, "Du får ikke flytte da tar vi fra deg pengene dine". Det beste er å snakke med din saksbehandler. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå