Gå til innhold

Hillary C - Huma Abedin - Muslim Brotherhood

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser at det er flere, også "security officers", som har tanker om Huma Abedins kontakter med islamisme

"Security officers warn of Huma Abedin's tie to Saudis."

http://www.wnd.com/2016/11/security-officers-warn-of-huma-abedins-tie-to-saudis/#d5Qctj9GQTbWShOB.99

De er skeptiske til den politikken som ble ført med Clinton/Abedin ved roret :

“Now, this was a period of time when we might recall that U.S. foreign policy flipped on its head, from going after jihad and jihadist like al-Qaida to, in Libya, for example, aiding and abetting known al-Qaida jihadist militias to overthrow a sitting, sovereign government led by Moammar Gadhafi, no choir boy, to be sure, but our ally at the time,” says Lopez.

“All of this happened during the period of time when Clinton was secretary of state and Huma Abedin was at her side, whispering in her ear.”

Lenke til kommentar

Når de starter å konkludere med ting så blir det for dumt.

"You can no longer deny that Hillary Clinton is actively working with a global movement who's goal is to destroy western civilization"

Det er det som er så dumt med en del fakta som blir presentert, presentasjonen/ presentatøren ødelegger det totalt. Ikke det at jeg påstår at den videoen presenterer fakta.

Lenke til kommentar

Denne Huma Abedin er vel både dobbel- og trippelsjekket av CIA, NSA, og FBI, og dessuten gift med en jøde, så egentlig vanskelig for å tro på insinueringen om jihadist samrøre.

Et annet navn som nevnes i videon er Omar Naseef, og angivelig samrøre med al-Qaida. Ifølge Wikipedia:

a professor at King Abdulaziz University in Jeddah, and serves as Chief Scout of the Saudi Arabian Boy Scouts Association

Med mindre Boy Scout er et "hemmelig" kodeord for al-Qaida så tror jeg de drar spekulasjonen litt langt. :p

Mulig hun fikk jobben (gjennom kjente) rett og slett pga. av de tette båndene mellom U.S. og Saudi Arabia

Lenke til kommentar

Med mindre Boy Scout er et "hemmelig" kodeord for al-Qaida så tror jeg de drar spekulasjonen litt langt. :p

Skjønner ikke helt. At han har verv der gjør at du utelukker ekstrem islamisme?

"Naseef is secretary-general of the Muslim World League, an Islamic charity known to have spawned terrorist groups, including one declared by the U.S. government to be an official al-Qaida front."

http://www.wnd.com/2012/07/hillarys-chief-worked-with-al-qaida-front-man/#bUSYXqswzo3mjcsT.99

Endret av UglaSukk
Lenke til kommentar

Hva er navnet på denne terroristgruppa de skal ha finansiert da?

Terrorfronten Al Haramain. Fra linken i min forrige post :

"Al Haramain, which was declared by the U.S. and U.N. as a terror financing front.

(...)

Indeed, the Treasury Department, in a September 2004 press release, alleged Al Haramain had “direct links” with Osama bin Laden. The group is now banned worldwide by United Nations Security Council Committee 1267.

There long have been accusations that the IIRO and MWL also repeatedly funded al-Qaida.

In 1993, bin Laden reportedly told an associate that the MWL was one of his three most important charity fronts."

Lenke til kommentar

In 1993, bin Laden reportedly told an associate that the MWL was one of his three most important charity fronts."

Ja ha, så nå bruker vi bin Laden som sannhetsvitne?

Hvis bin Laden sa det, så må det være sant ...

Gud bedre hva folk sluker rått nå for tiden...

I internettets barndom trodde man at menneskeheten skulle få nærmest ubegrenset tilgang til faktainformasjon, men i stedet har det blitt en kanal for spredning av alskens oppspinn og påstander.

Det er som å få lagt inn WC i huset når man før var vant til utedo. Til å begynne med ser man på det som et fremskritt, men når kloakken plutselig velter opp fra sluket og dekker badegulvet endrer man raskt mening.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg synes koblingen i artikkelen er noe søkt, man snakker om "its various offshoots" eller på norsk: avleggere

I det minste har en av "avleggerne" som nevnes, International Islamic Relief Organization (IIRO) blitt strøket fra USA's terrorliste

https://en.wikipedia.org/wiki/International_Islamic_Relief_Organization#De-listing_from_suspected_terror_list

Selve kampanjen med å forsøke å knytte Huma Abedin/Hillary Clinton til denne materien, virker å være drevet av velkjente anti-islamske aktører/navn.

Lenke til kommentar

Selve kampanjen med å forsøke å knytte Huma Abedin/Hillary Clinton til denne materien, virker å være drevet av velkjente anti-islamske aktører/navn.

Jeg synes koblingen til terrorister er noe man på en måte ikke trenger. Man prøver å forstå hvorfor USA gikk fra krig mot ekstremislamisme til å spille på lag med ekstremislamistene, i Libya og i Syria. Når en da finner ting som at Hillarys nærmeste medarbeider kommer fra en familie med muslim brotherhood på alle kanter, og tette bånd til Saudi Arabia, og så videre, så synes jeg det sier en hel del allerede, selv om muslim brotherhood ikke er på terrorliste.

Når en ser på pengeflommen fra Saudi og co inn til Clinton Foundation, så sier det enda mer.

Endret av UglaSukk
Lenke til kommentar

Men pengeflommen fra russiske oligarker inn i Donald Trumps selskaper er helt grei?

Vel, slik jeg ser det så er Trump sin innstilling til Russland et stort pluss. Og hvis han er i lomma på russere. Greit nok. Har mye mindre problem med det enn med en Hillary i full krigsmodus.

Så min tenkning rundt dette er ikke bundet opp i prinsipper kan du si. ( Må kanskje legge til at Trump skulle jo i en normal verden vært en helt uaktuell kandidat, men verden har gått av hengslene, og den gale hattemakeren trumfer den gale dronningen av hjerter. ("Off with their heads. ")

Endret av UglaSukk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...