Baanzii Skrevet 1. november 2016 Del Skrevet 1. november 2016 Hei! Har en golf 4, 2003 modell som plutselig ikke ville gå, det som skjedde var at jeg var bare på en tur hjem fra jobb, der plutselig jeg la merke til at ABS og ESP systemene var koblet ut. Etter kort tid gikk stereot av og lyset i dashbordet - så tyder til noe strøm problemer. Etter dette slukes bilen, og jeg fikk ikke start på den, så tauet den hjem i garasjen. Dagen etterpå starten den plutselig, PG funket fint helt til slutten av dagen, der akkurat det samme skjedde igjen. Noen som vet hvor problemet ligger?? Har målt og gått over batteriet. og det viste til at ikke dette var problemet? Kan det være en pole som ikke sitter godt nok, eller om det er dårlig kontakt noe sted? Alt svar hjelper :-) Lenke til kommentar
amelbye Skrevet 3. november 2016 Del Skrevet 3. november 2016 Jeg ville gått over alle jord-punkter til å begynne med. prøv å google noe sånt som wv golf 4 grounds. Sannsynligvis kan også en manual som haynes f. eks. vise deg hvor du skal begynne. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 3. november 2016 Del Skrevet 3. november 2016 Jeg ville sjekket sikringsboks oppå batteriet. Her er det 4-5 store sikringer som blant annet forsyner ABS - radiatorvifte og tror også glødeplugger (dersom du har diesel). Sikringer med dårlig kontakt smelter boksen. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 3. november 2016 Del Skrevet 3. november 2016 (endret) Endret 3. november 2016 av Luske_Ludvig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå