Fred-rik Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Hva synes dere om forumet mitt? www.gf.moo.no Jeg vil gjerne høre forslag til hva som kan eventuelt forbedres... Dere kan også bli medlemmer da Lenke til kommentar
sparks Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Fint og greit.. Litt kjedelig banner og du bør få norsk språkpakke.. Lenke til kommentar
Fred-rik Skrevet 28. november 2003 Forfatter Del Skrevet 28. november 2003 Fint og greit.. Litt kjedelig banner og du bør få norsk språkpakke.. Hvor finner jeg norsk språk pakke? Lenke til kommentar
Fred-rik Skrevet 28. november 2003 Forfatter Del Skrevet 28. november 2003 Ikke vær sjenerte, kom med meningen deres Bare registrer dere også Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Hva i alle dager gjør denne posten i denne kategorien? Forum > Programmering > Webdesign til neste gang. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 litt rotete men pent design Lenke til kommentar
MuD Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Det ser ganske greit ut det der, men kansje litt rotete... Lenke til kommentar
Fred-rik Skrevet 28. november 2003 Forfatter Del Skrevet 28. november 2003 Hva i alle dager gjør denne posten i denne kategorien?Forum > Programmering > Webdesign til neste gang. Unnskyld 1ste gangen min her Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Hva i alle dager gjør denne posten i denne kategorien?Forum > Programmering > Webdesign til neste gang. Unnskyld 1ste gangen min her Ok. Sorry. Bare ikke la det gjenta seg... Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Fint og greit.. Litt kjedelig banner og du bør få norsk språkpakke.. Hvor finner jeg norsk språk pakke? Her er en norsk språkpakke som Kong Kord har laget: http://www.battlefield.no/forum/archive_ou...an_(Import).tar Du kan se den på Battlefield.no og Unreal.no Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Selve forumet er rimelig heftig. Jeg liker ikke den GTA-fonta du har brukt på headeren. Kanskje litt mere detaljer og slikt hadde gjort seg (på headeren)? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå