cozmos Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 (endret) jeg tror explorer.exe filen min er ødelagt. når jeg starter maskinen funker alt helt fint til jeg skal inn i selve windows. da er det bare bakgrunnen som vises, og jeg må i windowstaskmanager, avslutte explorer.exe i processes, for så og åpne explorer.exe igjen via new task. da kommer desktopen fram, og maskinen virker sånn noenlunde normalt. (vel, ingen av programmene som automatisk skal kjøres ved oppstart kommer opp da) ..er det en måte å fikse dette på? det kan være den bare henger og, men jeg vet ikke. det starter iallefall ikke opp etter en halvtimes venting windows xp pro eng amd athlon xp 2000+ 1,6 ghz 512 ram Endret 2. desember 2003 av cozmos Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Service pack 1? Njaal Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 28. november 2003 Forfatter Del Skrevet 28. november 2003 innstalert for lengesiden ja. og alle de nye security updatene.. får forresten en popup av og til.. i baren står det "private1", og i boksen står det "it's time".. vet ikke om det har noe med saken og gjøre, men nortn finner iallefall ikke noe virus.. Lenke til kommentar
mortizz Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 har hatt nesten samme prob som deg.. bare at i mitt tilfelle hengte explorer seg opp når jeg skulle kjøre noe fra en viss partisjon. jeg løste det ved å kjøre chkdsk på den partisjonen. kanskje du skulle teste det på systemdisken? Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 28. november 2003 Forfatter Del Skrevet 28. november 2003 (endret) tror jeg har funnet problemet, det er msgboksen som kommer opp, der det står "it's time", er visst flere som har samme greiene virus, også noe for deg Endret 28. november 2003 av cozmos Lenke til kommentar
MaKo0 Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 tror jeg har funnet problemet, det er msgboksen som kommer opp, der det står "it's time", er visst flere som har samme greiene virus, også noe for deg Prøv og dette: Start > Kjør. Skriv "net stop messenger" Tror det funker da Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 28. november 2003 Forfatter Del Skrevet 28. november 2003 nope men takk uansett. burde jeg starte den igjen etterpå kanskje? Lenke til kommentar
Azton Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 (endret) Dette er et virus ja.. To av kameratene min har fått det Tror ikke det er et virusprogram som finner dette viruset, så en mulighet er jo å formatere.. Endret 29. november 2003 av Azton Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 30. november 2003 Forfatter Del Skrevet 30. november 2003 har fått ny popup som kommer omtrent annenhvergang med "it's time"... "dynamic dekstop media" - "Run time error 70, permission denied" ( http://home.no/cozmos/permissiondenied.JPG ) satan dette begynner å irritere Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 2. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2003 for dere som sliter med problemet og enda ikke har fått det fikset: http://www.computing.net/windowsxp/wwwboard/forum/85915.html ur welcome Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå