Havvat Skrevet 1. november 2016 Del Skrevet 1. november 2016 Har fått en WII av søstern og har en NES og, som begge funker. problemet er nå det at jeg har en sånn "fancy" TV som IKKE har hverken av1-2 inngang (eller hva nå det enn er NES og WII bruker) og heller ikke scart? hva skal jeg gjøre da? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 1. november 2016 Del Skrevet 1. november 2016 Hvilken modell er TV en? Tror vi må begynne der skal vi komme noen vei. Det står på en klistrelapp på baksiden. Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 2. november 2016 Del Skrevet 2. november 2016 Kjøpte nettopp Wii2Hdmi på ebay. Knall liten adapter som gjør at man kan bruke hdmi til Wii. Siden Nes har samme output, kan det hende den fungerer på den og. Lenke til kommentar
Malactica Skrevet 2. november 2016 Del Skrevet 2. november 2016 du må nok ha en sånn en til nes dette er en hdmi til rca altså rød hvit gul adapter, du kan sikkert finne en på finn eller lignende http://www.ebay.co.uk/itm/HDMI-TO-AV-COMPOSITE-RCA-CVBS-VIDEO-AUDIO-CONVERTER-ADAPTOR-720P-HDMI2AV-LEAD-/122110848117?var=&hash=item1c6e5fac75:m:mNaaDgibmalo84PBfZ2d-vQ Lenke til kommentar
Havvat Skrevet 2. november 2016 Forfatter Del Skrevet 2. november 2016 Jeg har en IKEA Uppleva 40" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå