ChopperRead Skrevet 1. november 2016 Del Skrevet 1. november 2016 Vi har ikke hatt en sånn her karakter og bredde i laget på mange år, det er deilig. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 1. november 2016 Forfatter Del Skrevet 1. november 2016 2 Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 1. november 2016 Del Skrevet 1. november 2016 Bryr meg ikke om hvordan det ble spilt i dag. 3p og topper tabellen. Aiaiaiaiai, fy! Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 1. november 2016 Del Skrevet 1. november 2016 ja helt klart krise i Arsenal, topper både CL og PL tabell, er det mulig å være klagete. 3 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 1. november 2016 Forfatter Del Skrevet 1. november 2016 ja helt klart krise i Arsenal, topper både CL og PL tabell, er det mulig å være klagete. Hold deg til Man Utd tråder. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 1. november 2016 Del Skrevet 1. november 2016 (endret) Bryr meg ikke om hvordan det ble spilt i dag. 3p og topper tabellen.Aiaiaiaiai, fy! Jeg sier det fordi dette ikke er en trend. I denne sesongen har det blittt vunnet på både gode og dårlige dager. En sårt savnet egenskap. Når summen av dette er to topplasseringer i de viktigste turneringene så klager jeg ikke. De neste kampene blir viktige, så vi får se hvordan ståa er da. Endret 1. november 2016 av Liquidkey 1 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 1. november 2016 Del Skrevet 1. november 2016 Det er sent, orker ikke kommentere all klagingen selvom den som vanlig provoserer. Viktigste å få sagt; Utorlig mål av Özil! helt perfekt! 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå