Gå til innhold

CL: Ludogorets Razgrad - Arsenal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette var ræva saker. Dette forsvaret her holder ikke mål. Xhaka - Coq var heller ikke overbevisende. Mustafi begynner å få en god del kryss på tabbekolonnen nå. Kos var også svak i dag.

Nullstille nå frem mot søndag. Får håpe Bellerin er tilbake. Gjerne også Walcott. Ramsey på kant går bare ikke.

Lenke til kommentar

Arsenal har rett og slett ikke skapt noen ting. Black November på trappene! Allerede startet. Tidlig vil jeg si. Vært dårlige i 3/4 siste kampene

Kan du ro ned den krisemaksimeringen din? Jeg er all for Wenger out, men nå har vi vært gode siden Liverpool-kampen med ett par små unntak, og i dag stilte vi et rotert lag, fordi vi har en jævlig viktig kamp til helgen. Hold kjeft og støtt laget når vi for en gangs skyld gjør det bra!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Arsenal har rett og slett ikke skapt noen ting. Black November på trappene! Allerede startet. Tidlig vil jeg si. Vært dårlige i 3/4 siste kampene

Kan du ro ned den krisemaksimeringen din? Jeg er all for Wenger out, men nå har vi vært gode siden Liverpool-kampen med ett par små unntak, og i dag stilte vi et rotert lag, fordi vi har en jævlig viktig kamp til helgen. Hold kjeft og støtt laget når vi for en gangs skyld gjør det bra!

Rotert? De som ikke startet i dag er skadet.

Jeg er bekymret for spillet. Det er ikke bra og har ikke vært bra på en stund. Elendige mot Middlesbrough, Sunderland så i 70 min og nesten hele dag. Spurs er en annen verden i forhold til de lagene. Enda ikke tapt i serien og bunnsolid forsvar. Kane tilbake også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...