#Kroenkeout Skrevet 1. november 2016 Del Skrevet 1. november 2016 City 3-1 Barca ja vell, det hadde jeg ikke trodd. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 1. november 2016 Del Skrevet 1. november 2016 Arsenal har rett og slett ikke skapt noen ting. Black November på trappene! Allerede startet. Tidlig vil jeg si. Vært dårlige i 3/4 siste kampene Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 1. november 2016 Forfatter Del Skrevet 1. november 2016 ÖZIL ER SYK Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 1. november 2016 Forfatter Del Skrevet 1. november 2016 SYK SYK FAEN Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 1. november 2016 Del Skrevet 1. november 2016 (endret) Hahahaha Ozil! Det der er et Messi-mål! Uten sammenligning forøvrig Endret 1. november 2016 av Benbjo Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 1. november 2016 Del Skrevet 1. november 2016 Fyfaen for en syk scoring! Deilig å vinne på en dårlig dag. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 1. november 2016 Del Skrevet 1. november 2016 Heldige jævler, grattis, hvorfor har jeg bismak av dette? Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 1. november 2016 Forfatter Del Skrevet 1. november 2016 Hahahaha Ozil! Det der er et Messi-mål! Uten sammenligning forøvrig Ja sant, Messi er ikke i nærheten av tyskeren ;-) 3 Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 1. november 2016 Del Skrevet 1. november 2016 Starten ødela mye, bra å hente det opp! Selv om 2.omgang har vært litt trist. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 1. november 2016 Del Skrevet 1. november 2016 Starten ødela mye, bra å hente det opp! Selv om 2.omgang har vært litt trist. bytt ut mot helt for jævlig Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 1. november 2016 Del Skrevet 1. november 2016 Starten ødela mye, bra å hente det opp! Selv om 2.omgang har vært litt trist.bytt ut mot helt for jævlig Haha joda. Men seier er digg likevel! Nekter å tape Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 1. november 2016 Del Skrevet 1. november 2016 (endret) Vi klarte det faen meg, helt utrolig! Takk for innsatsen! Reddet en forsåvidt hel sort aften!Lurer på om Özil fikk med seg at PSG hadde utlignet? Endret 1. november 2016 av #Wengerout Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 1. november 2016 Del Skrevet 1. november 2016 Faktisk en av de villeste målene jeg har sitt. Kirurgisk utførelse. Fy faen så lekkert. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 1. november 2016 Forfatter Del Skrevet 1. november 2016 PSG Gollet på overtid. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 1. november 2016 Del Skrevet 1. november 2016 Dette var ræva saker. Dette forsvaret her holder ikke mål. Xhaka - Coq var heller ikke overbevisende. Mustafi begynner å få en god del kryss på tabbekolonnen nå. Kos var også svak i dag. Nullstille nå frem mot søndag. Får håpe Bellerin er tilbake. Gjerne også Walcott. Ramsey på kant går bare ikke. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 1. november 2016 Del Skrevet 1. november 2016 Arsenal har rett og slett ikke skapt noen ting. Black November på trappene! Allerede startet. Tidlig vil jeg si. Vært dårlige i 3/4 siste kampene Kan du ro ned den krisemaksimeringen din? Jeg er all for Wenger out, men nå har vi vært gode siden Liverpool-kampen med ett par små unntak, og i dag stilte vi et rotert lag, fordi vi har en jævlig viktig kamp til helgen. Hold kjeft og støtt laget når vi for en gangs skyld gjør det bra! 1 Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 1. november 2016 Del Skrevet 1. november 2016 Bryr meg ikke om hvordan det ble spilt i dag. 3p og topper tabellen. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 1. november 2016 Del Skrevet 1. november 2016 Arsenal har rett og slett ikke skapt noen ting. Black November på trappene! Allerede startet. Tidlig vil jeg si. Vært dårlige i 3/4 siste kampene Kan du ro ned den krisemaksimeringen din? Jeg er all for Wenger out, men nå har vi vært gode siden Liverpool-kampen med ett par små unntak, og i dag stilte vi et rotert lag, fordi vi har en jævlig viktig kamp til helgen. Hold kjeft og støtt laget når vi for en gangs skyld gjør det bra! Rotert? De som ikke startet i dag er skadet. Jeg er bekymret for spillet. Det er ikke bra og har ikke vært bra på en stund. Elendige mot Middlesbrough, Sunderland så i 70 min og nesten hele dag. Spurs er en annen verden i forhold til de lagene. Enda ikke tapt i serien og bunnsolid forsvar. Kane tilbake også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå