#Kroenkeout Skrevet 1. november 2016 Del Skrevet 1. november 2016 dere klager så komisk mye. Nei, vi lager for lite. Vi har alt for lenge dritet på draget og ikke ledet gruppe slik at vi møter lag som barca eller bayern tidlig. Det kan vi for guds skyld unngå hvis, men da må vi vinne kamper mot drittlag som dette. Lenke til kommentar
Prodigy8 Skrevet 1. november 2016 Del Skrevet 1. november 2016 Forferdelig hvordan vi forsvarte oss mot den kontringen :o Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 1. november 2016 Del Skrevet 1. november 2016 Wenger ødelegger Ramsey ved å bruke han på høyrekant, kan være verdensklasse om han blir brukt rett og dessverre for hans del blir han ikke det. For hans del burde han blitt solgt slik at han kan vise seg frem som den spilleren han er var det jeg mente med innlegget mitt. Trodde det skulle være enkelt å forstå... Forsto det poenget, trodde bare du hadde en spesifikk posisjon du ville bruke han i hos oss. Fakta er at han ikke er god nok til å danke ut noen av de sentralt i banen. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 1. november 2016 Del Skrevet 1. november 2016 (endret) Arsenal har sovnet igjen. To megasjanser til Ludogorets på rappen! Xhaka heldig som ikke er utvist! Endret 1. november 2016 av Benbjo Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 1. november 2016 Del Skrevet 1. november 2016 Xhaka hva gjør du?? FYSJ! Lenke til kommentar
Prodigy8 Skrevet 1. november 2016 Del Skrevet 1. november 2016 Nå fikk jeg ikke med meg de 20 første minuttene, men kjedelig at vi må gang på gang komme tilbake fra å ligge under. Sitter med inntrykket av at de forventet «a walk in the park»... Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 1. november 2016 Del Skrevet 1. november 2016 Nå fikk jeg ikke med meg de 20 første minuttene, men kjedelig at vi må gang på gang komme tilbake fra å ligge under. Sitter med inntrykket av at de forventet «a walk in the park»... Ingenting er noen gang walk in the park med Arsenal. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 1. november 2016 Forfatter Del Skrevet 1. november 2016 Wenger er faen meg en jævla idiot. Hvordan i helvette har det gått over 65 minutter og det er Le Coq og Xhaka som spiller på midten fortsatt? Same old, same old, så får vi se om mannskapet klarer å vinne til tross for Wengers inkompetanse. Ludgoregaertz er nærmere 3-2 enn vi er scoring i de siste 10 minuttene. Flaks at Xhaka ikke ble utvist der. Enn at vi betalte 35 mill for han. Ran. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 1. november 2016 Forfatter Del Skrevet 1. november 2016 Wenger ødelegger Ramsey ved å bruke han på høyrekant, kan være verdensklasse om han blir brukt rett og dessverre for hans del blir han ikke det. For hans del burde han blitt solgt slik at han kan vise seg frem som den spilleren han er var det jeg mente med innlegget mitt. Trodde det skulle være enkelt å forstå... Forsto det poenget, trodde bare du hadde en spesifikk posisjon du ville bruke han i hos oss. Fakta er at han ikke er god nok til å danke ut noen av de sentralt i banen. For oss må han spille sammen med Xhaka eller Le Coq om han skal spille på midten, er enig i at han ikke er god nok til å danke ut Cazorla eller å spille fast på midten. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 1. november 2016 Del Skrevet 1. november 2016 Søndag blir gøy om det er sånn her vi skal fremstå. Helt tragisk Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 1. november 2016 Forfatter Del Skrevet 1. november 2016 (endret) Oxlade-Chamberlain inn faktisk. Hadde ledd meg ihjel om jeg ikke heide på Arsenal å så han komme inn. Er ikke Iwobi på benken? Endret 1. november 2016 av Corporal Jenkinson Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 1. november 2016 Del Skrevet 1. november 2016 (endret) Oxlade-Chamberlain inn faktisk. Hadde ledd meg ihjel om jeg ikke heide på Arsenal å så han komme inn. Er ikke Iwobi på benken? Alternativene fremover på benken er Iwobi eller OX.. Sykt! Nå er vi HELDIGE Basel utlignet nettopp mot PSG!!!! Endret 1. november 2016 av #Wengerout Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 1. november 2016 Forfatter Del Skrevet 1. november 2016 Basel har utlignet hjemme mot PSG. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 1. november 2016 Del Skrevet 1. november 2016 Basel har utlignet hjemme mot PSG. Yay... Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 1. november 2016 Del Skrevet 1. november 2016 Xhaka sykt heldig som er på banen nå! Spillerne helt ute av ideer. Aner ikke hva de skal gjøre Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 1. november 2016 Del Skrevet 1. november 2016 (endret) Hvis vi kanskje hadde satset og tatt ut gibbs mot å sette innpå Iwobi, hadde vi kanskje fått til noe. Hvor er villdyret jeg ønsket meg??? fy faen skuff. Hvorfor i helvette har vi bare foretatt et bytte? Her burde vi gjort hva som helst for å vinne. FUCK OFF WENGER Endret 1. november 2016 av #Wengerout Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 1. november 2016 Forfatter Del Skrevet 1. november 2016 Faktisk helt sykt hvor dårlig Arsenal er uten Cazorla. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 1. november 2016 Forfatter Del Skrevet 1. november 2016 Bytter innpå El Neny ja. OK. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå