Corporal Jenkinson Skrevet 1. november 2016 Forfatter Del Skrevet 1. november 2016 Byttet stream slik at jeg ikke hang så har Arsenal allerede gollet før jeg får loadet streamen.... Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 1. november 2016 Del Skrevet 1. november 2016 Vi har 1 tap på 3 måneder, selvfølgelig kan det her snu fort! Faen så mye sutring. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 1. november 2016 Del Skrevet 1. november 2016 Nå snur det! Utilgivelig uansett. 2 mål for dette ludo-laget etter 15 minutter SKAL IKKE skje!! Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 1. november 2016 Forfatter Del Skrevet 1. november 2016 Vi har 1 tap på 3 måneder, selvfølgelig kan det her snu fort! Faen så mye sutring. Det er fuckings Ludgoarateareatz, ikke Bayern München borte. Fortjener all slakt. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 1. november 2016 Del Skrevet 1. november 2016 Vi har 1 tap på 3 måneder, selvfølgelig kan det her snu fort! Faen så mye sutring. Dette er bare gøy! So what om vi taper mot Ludogorets. Har jo ikke sjanse til å vinne CL anyway. Bedre med EL imo. Der kan vi faktisk ha en ørliten sjanse til å vinne Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 1. november 2016 Forfatter Del Skrevet 1. november 2016 Får faktisk aids av å se Ramsey på høyrekant og Le Coq - Xhaka på midten. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 1. november 2016 Del Skrevet 1. november 2016 Vi har 1 tap på 3 måneder, selvfølgelig kan det her snu fort! Faen så mye sutring. Dette er bare gøy! So what om vi taper mot Ludogorets. Har jo ikke sjanse til å vinne CL anyway. Bedre med EL imo. Der kan vi faktisk ha en ørliten sjanse til å vinne Whatevs. Faen du er en trasig type. Ser ikke noe positivt i noen ting. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 1. november 2016 Del Skrevet 1. november 2016 Ræva start men chill the fuck out. Krisemaksimering deluxe. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 1. november 2016 Del Skrevet 1. november 2016 Vi har 1 tap på 3 måneder, selvfølgelig kan det her snu fort! Faen så mye sutring. Dette er bare gøy! So what om vi taper mot Ludogorets. Har jo ikke sjanse til å vinne CL anyway. Bedre med EL imo. Der kan vi faktisk ha en ørliten sjanse til å vinne Whatevs. Faen du er en trasig type. Ser ikke noe positivt i noen ting. Jo, det er jo to ting i posten du quoter: 1. Jeg har det gøy, det er positivt 2. Jeg tror Arsenal kan vinne EL. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 1. november 2016 Del Skrevet 1. november 2016 Vi har 1 tap på 3 måneder, selvfølgelig kan det her snu fort! Faen så mye sutring.Det er fuckings Ludgoarateareatz, ikke Bayern München borte. Fortjener all slakt. Tenkte ikke spesifikt på den her kampen, som selvsagt har åpnet elendig. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 1. november 2016 Del Skrevet 1. november 2016 (endret) Jo, det er jo to ting i posten du quoter:1. Jeg har det gøy, det er positivt2. Jeg tror Arsenal kan vinne EL. Allikavel tror du på tap eller uavgjort uansett hvem vi møter, uansett form laget er i! Usaklig Endret 1. november 2016 av OhEasy Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 1. november 2016 Del Skrevet 1. november 2016 (endret) Allikavel tror du på tap eller uavgjort uansett hvem vi møter, uansett form laget er i! Usaklig Det stemmer heller ikke Endret 1. november 2016 av OhEasy Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 1. november 2016 Del Skrevet 1. november 2016 (endret) Det stemmer heller ikke Satt LITT på spissen. Poenget er at det må da for faen finnes en mellomting alt skal selvfølgelig ikke være rosenrødt konstant. Endret 1. november 2016 av OhEasy Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 1. november 2016 Del Skrevet 1. november 2016 Det at vi starter så fucking elendig bør faktisk krisemaksimeres, fortjener all negativ oppmerksomhet som kan bli skapt faktisk! Dette er ikke greit, ikke akseptabelt og skal ikke gis tilgivelse før de har gjort det godt igjen.. Lenke til kommentar
fox Skrevet 1. november 2016 Del Skrevet 1. november 2016 (endret) Cafu er helt rå han!!! 46 år gammel og fortsatt spiller fotball! Endret 1. november 2016 av Fox 1 Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 1. november 2016 Del Skrevet 1. november 2016 . Drit i å ha så lange poster folkens! Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 1. november 2016 Del Skrevet 1. november 2016 Det at vi starter så fucking elendig bør faktisk krisemaksimeres, fortjener all negativ oppmerksomhet som kan bli skapt faktisk! Dette er ikke greit, ikke akseptabelt og skal ikke gis tilgivelse før de har gjort det godt igjen.. Agreed. Snakket mer generelt jeg. Men samma faen, nok off-topic! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 1. november 2016 Del Skrevet 1. november 2016 Ramsey på høyrekant er helt bortkastet. Mister all bredde. Spiller jo ikke i praksis med 3 midtbanespillere oppå hverandre og ingen på kant. Ludogorets har jo flere europaveier med plass på vår høyrekant Lenke til kommentar
fox Skrevet 1. november 2016 Del Skrevet 1. november 2016 Minev skulle uten ha tvil fått RØDT KORT! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå