Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Brutal Etablering

Anbefalte innlegg

Iløpet av de neste ukene så skal jeg flytte ca 400 meter (fortsatt samme telefonsentral)

Per idag så har je BlueCom 720/128 /u fasttelefon. For å flytte så krever BlueCom full etablering + 795,- for montør da jeg fortsatt ikke skal ha fasttelefon.

Total etablering blir da: 1790,-

Spørr du meg er det ran.

Selv så jobber jeg på kundesenter og vi har en etablering på 695,- med montør og kjører ofte kampanjer på 295,- og fri etablering (med montør) Desverre er det ikke utbygd der jeg bor for å ha internett fra jobben.

Tiscali og Kvalito er jeg ikke int i og Tele2 virket også noe brutale på etablering. Telenor er ute av bildet pga jeg streemer mye radio og da er kvoten borte på 0 og niks..

Noen som har noen gode forslag eller må jeg bite i det sure eple ? :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Selv så jobber jeg på kundesenter og vi har en etablering på 695,- med montør og kjører ofte kampanjer på 295,- og fri etablering (med montør) Desverre er det ikke utbygd der jeg bor for å ha internett fra jobben.

Hva slag er dette da?

Telenor Avidi, Internett over Kabel.

Ved installasjoner så bruker vi ikke egne teknikker men eksterne firma som Bravida og Tel-Net.

Har sjekket nå, NGT har grei etablering og gode linjer. Er bare likk skeptisk, hvis det først blir noe problemer her så hører jeg rykter om at det er somregel et h'elvete å få i orden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...