Kyotoe Skrevet 1. november 2016 Del Skrevet 1. november 2016 hei! som emnetittelen sier så "mister" jeg følesen i armer og bein etter belastning, jobber til daglig som bilmekaniker, så dette er et bekymringsfylt tema. det bruker å bli slik som dette scenario, jeg arbeider f.eks med hendene over hodet, da kjenner jeg smerter i hendene, biceps,triceps og mister all muskelkraft, så går det et en stund så føles musklene hovne ut å føles som om de skal "explodere" etter det kommer det rykninger å skjelvinger spesielt i fingrer og hender, hendene føles også som om de låser seg om jeg bruker en skralle for lenge! med føttene så får jeg mest skjelvinger i kner etter jeg skubber f.eks en bil. kan det vær belastningskader? eller noe mer alvorlig? Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 1. november 2016 Del Skrevet 1. november 2016 Jeg antar at det er noe så alvorlig at du bør ta deg en tur til legen. 1 Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 1. november 2016 Del Skrevet 1. november 2016 Ta deg en tur til legen ja. Symptomene kan ligne på MS Lenke til kommentar
Kjetil Larsen Skrevet 1. november 2016 Del Skrevet 1. november 2016 Har en klient med noe ala det du beskriver. Viste seg å være tungmetallforgiftning. Han hadde bare skjelvinger vel og merke, ingen smerter. Lenke til kommentar
AnnonymG Skrevet 5. november 2016 Del Skrevet 5. november 2016 Interessant. Hatt det lenge? Har dette oppstått plutselig, eller blitt mer og mer av det over tid? Har lest om noe lignende, viste seg å være for trange klær Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå