Pande Skrevet 1. november 2016 Del Skrevet 1. november 2016 Motbakke Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 1. november 2016 Del Skrevet 1. november 2016 Ja, livet er ikke rettferdig. Jeg tror faktisk jeg ville tatt ett toppkutt her, slik at du kommer nedafor øvre vinduskarm. Lenke til kommentar
Pande Skrevet 1. november 2016 Forfatter Del Skrevet 1. november 2016 Ja, livet er ikke rettferdig. Jeg tror faktisk jeg ville tatt ett toppkutt her, slik at du kommer nedafor øvre vinduskarm. Mulig jeg tar ett toppkutt når hun kommer lengre opp i bakken....men det kan ta sin tid... Takker for visitten:-) Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 1. november 2016 Del Skrevet 1. november 2016 Stram og fin komp! God illustrasjon på manges skjebne! Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 1. november 2016 Del Skrevet 1. november 2016 Bilde og tekst som hånd i hanske. Fikk en ide her. Har selv en gammel mor med rullator. Hmm ja. Vi får se. Mvh Ibn Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 2. november 2016 Del Skrevet 2. november 2016 Vi er ganske like i begynnelsen og slutten på livsreisen. Midt i mellom er motbakkene ulikt fordelt. Liker at du har plassert henne til høyre i riktig kjøreretning. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 2. november 2016 Del Skrevet 2. november 2016 Et flott bilde med en passende tittel . Livet består som du sier av mange motbakker vi får ta en om gangen . Men for LUFC er det heldigvis ikke så mye motbakker for tiden . You never walk alone uphills .... Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg