Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

NGT "Kundeservice"


Anbefalte innlegg

Jeg har hatt litt rot med tilkobling av NGT, samt noe fakturarot (fikk faktura en måned før jeg fikk internett).

 

Å sitte i telefon tar for lang tid, derfor prøvde jeg mail og kontaktskjema.

 

For noen dager siden purret jeg på en forespørsel ang. feil faktura som var sendt for to uker siden, og ingenting skjedde. I dag ringte jeg og snakket med en av disse kundevillederne.

 

Da kunne hun opplyse om at ALLE mailer ble besvart---en gang. Og de kunne ikke svare med en gang.

 

Men er det normalt å bruke flere dager på å besvare en mail? Har de de så elendig bemanning?

 

Jeg er egentlig drittlei hele NGT og jeg har hatt nett i tre dager.....

 

(Og at de i tillegg ikke har klart å sende meg en splitter på snart tre uker, nei det tar jeg som en bagatell.....)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du er nok ikke alene om å syntes at NGT`s kundeservice suger.

Har hatt akkurat de samme problemene du beskriver og det har tatt timesvis i tlf. kø å få ordnet opp.

Selv Telenor har ikke en så til de grader bedriten service. På + siden skal det nevnes at linjen er meget bra, men snart oppveier ikke det nok lenger heller. :thumbdown:

 

Flyby

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...