larsidar Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Jeg har hatt litt rot med tilkobling av NGT, samt noe fakturarot (fikk faktura en måned før jeg fikk internett). Å sitte i telefon tar for lang tid, derfor prøvde jeg mail og kontaktskjema. For noen dager siden purret jeg på en forespørsel ang. feil faktura som var sendt for to uker siden, og ingenting skjedde. I dag ringte jeg og snakket med en av disse kundevillederne. Da kunne hun opplyse om at ALLE mailer ble besvart---en gang. Og de kunne ikke svare med en gang. Men er det normalt å bruke flere dager på å besvare en mail? Har de de så elendig bemanning? Jeg er egentlig drittlei hele NGT og jeg har hatt nett i tre dager..... (Og at de i tillegg ikke har klart å sende meg en splitter på snart tre uker, nei det tar jeg som en bagatell.....) Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Hører rykter om at TTT hos NGT... Men prøv å juks trykk 9 , * , # og litt av hvert... Somregel har de noe "skjulte" tastetrykk for forhandlere og slik. Lenke til kommentar
flyby Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Du er nok ikke alene om å syntes at NGT`s kundeservice suger. Har hatt akkurat de samme problemene du beskriver og det har tatt timesvis i tlf. kø å få ordnet opp. Selv Telenor har ikke en så til de grader bedriten service. På + siden skal det nevnes at linjen er meget bra, men snart oppveier ikke det nok lenger heller. Flyby Lenke til kommentar
SunMaster Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 De brukte 12 dager på å besvare min mail. Sendt 8 november, svar mottatt 20. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå