TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. november 2016 Del Skrevet 1. november 2016 (endret) Her tenkte jeg at man skal lage egne tittler utifra en ordentlige titteler. Det går fint med tittler fra en film, tv-serie, et spill eller ei bok. Det må være en liten sammenheng fra den opprinnelige tittelen. Jah, husk å skriv ned opprinnelige tittelen ved siden av.Slik fungerer det:Rasshålet skvatt skvatt - Andungen Kvakk KvakkDuen - FluenDet Store Hållet - The Elder ScrollFluenes Herre - Ringenes HerreJeg gir dere æren i å starte. Endret 1. november 2016 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 1. november 2016 Del Skrevet 1. november 2016 Du klarer bedre enn det SCM. Fluenes Herre er en ordentlig tittel forresten. Har ikke sett filmen men boka er fantastisk. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. november 2016 Forfatter Del Skrevet 1. november 2016 (endret) Du klarer bedre enn det SCM. Fluenes Herre er en ordentlig tittel forresten. Har ikke sett filmen men boka er fantastisk. Jeg prøvde det beste jeg klarte. Det viste jeg faktisk ikke. Den Flasken - The Mask Endret 1. november 2016 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 1. november 2016 Del Skrevet 1. november 2016 Det er det eneste man kan gjøre Men du har laget andre leker som er mye bedre. Venter på neste lek jeg Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. november 2016 Forfatter Del Skrevet 1. november 2016 Det er det eneste man kan gjøre Men du har laget andre leker som er mye bedre. Venter på neste lek jeg Så artig at du setter pris på mine andre leker som jeg har laget. 1 Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 1. november 2016 Del Skrevet 1. november 2016 Gayniggers From Outer Space - Curious African-Americans Born In A Foreign Galaxy Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. november 2016 Forfatter Del Skrevet 1. november 2016 More Stars - Star Wars Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå