oppat Skrevet 2. november 2016 Del Skrevet 2. november 2016 Her der det vel strengt tatt litt å spare på å heller lære seg engelsk og gå rett til de gratis kildene Digi oversetter artiklene sine fra? Denne framstillingen er jo ikke sann. Sjekk forsiden til digi.no og tell artiklene som er om det norske markedet vs internasjonale. Det er omtrent 60% internasjonale og 40% nasjonale. Du kan ikke google deg til de 40% artiklene som ikke finnes på engelsk. Jeg er ingen tilhenger av at man kutter ut de som er oversatt fra engelsk - det er relevant å diskutere (i kommentarfeltet) hvordan artikkelen og teknologien er relevant i vår del av verden. Lenke til kommentar
uname -i Skrevet 3. november 2016 Del Skrevet 3. november 2016 (endret) Helt greit å ta betalt for egenprodusert stoff. Men jeg er spent på om prising og måten det innføres på vil være en suksess. Slik det er innført så skal man betale en relativt stiv pris for et produkt man ikke helt vet hva er. Man kunne kanskje gjort det på denne måten her i stedet. Markert artikler som (Ekstra), men latt de være gratis uten noen registrering i en periode. Da ville alle fått en prøvesmak på hva det dreide seg om uten å foreta seg noe. Det vil si at Digi gjorde en investering up front. Første sprøyta gratis, hehe. En introduksjonspris når betalingen tredde i kraft. Endret 3. november 2016 av uname -l Lenke til kommentar
ozone Skrevet 4. november 2016 Del Skrevet 4. november 2016 Her der det vel strengt tatt litt å spare på å heller lære seg engelsk og gå rett til de gratis kildene Digi oversetter artiklene sine fra? ...vårt mål er å lage unikt stoff – ikke gjengi de samme nyhetene som du kan finne på andre nettsteder. På nett kan man grave akkurat så dypt man vil, om ethvert emne. Gratis. Alt fra populærvitenskapelige artikler til doktoravhandlinger og forskningsprosjekt. Så teknologi-interesserte er nok en veldig vanskelig målgruppe å tilby kjøpe-stoff til; nettopp fordi vi er nysjerrige og selvhjulpne i utgangspunktet... Lenke til kommentar
ozone Skrevet 4. november 2016 Del Skrevet 4. november 2016 (endret) Her der det vel strengt tatt litt å spare på å heller lære seg engelsk og gå rett til de gratis kildene Digi oversetter artiklene sine fra? Du kan ikke google deg til de 40% artiklene som ikke finnes på engelsk. Jeg ante ikke at google ikke virker på norske sider... digi er nok ikke de eneste som skriver om teknologi. Jeg tenker at det finnes så mye fritt tilgjengelig der ute, at de som vil lære enda mer om teknologi er allerede på et nivå som gjør at de nok går rett til 'kilden', og ikke et magasin. Endret 4. november 2016 av ozone Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå