Gå til innhold

Hvilket LianLi kabinett bør jeg velge?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jepp.

Jeg har selv Lian Li PC6077.. Jeg er meget fornøyd. Særlig hvis du har tengt å modde, er dette et bra alternativ. Du kan til og med sette en 240 radiator i front hvis du vil. Bare å bytte ut noen av 5.25" delslene. Slik som kabinettet er orginalt, har du plass til 3stk HD. De blir avkjølt av en vifte.. Det er fin mulighet til å bygge ut dette.. Cd-romene kan du jo sette hvor du vil.. Jeg har mine helt nederst, siden min pc står oppe på skrivebordet..

Lenke til kommentar

pc6099 <3<3 har et selv, og brodern kom på besøk her om dagen, første han sa var "finn meg et sånt, også bestiller du meg". Faktisk, så er lianli pc6099 eneste kabinett som har fått 6 av 6 på terningen hos ok.no, og jeg er veldig enig i det terningkastet. Utseendet er helt rått, kjølingen enda bedre og det er godt med plass, selv om det bare er miditower.

Lenke til kommentar
Du bæsja i på kanten.... Det er ikke noe Lian Li PC602BUSB kabinett der...?

Nei, absolutt ikke. Bare microplex som ikke selger de lenger. Linken var rett da jeg pasta, ergo, basja ikke på kanten :yes:

Tja... Det virka slik. Hmmmmm.... Nå måtte jeg virkelig tenke for å finne på et motargument, men atter en gang må jeg gi meg. Du vinner, gratulerer: du bomma og traff leggen :D

Lenke til kommentar
pc6099 <3<3 har et selv, og brodern kom på besøk her om dagen, første han sa var "finn meg et sånt, også bestiller du meg". Faktisk, så er lianli pc6099 eneste kabinett som har fått 6 av 6 på terningen hos ok.no, og jeg er veldig enig i det terningkastet. Utseendet er helt rått, kjølingen enda bedre og det er godt med plass, selv om det bare er miditower.

Trokke "www.ok.no" har gitt noen som helst 6 er jeg :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...