Fragletrollet Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Skal kjøpe nytt kabinett, og synes Lian Li har fiinfine kabinetter. Skal garantert modde det Det jeg lurte på var hvilket som apsset for meg: 2 stk hd (senere flere (opptil 4-5 tilslutt) 2 stk cdrom/brenner Vannkjøling (skal helst ha plass til 240 radiator innvendig) Skal også ha plass til noen gadgets i 5.25 panelene som lcd osvosv. Er pc65 stort nok? Lenke til kommentar
NorLord Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Hei Hva med ett Lian Li PC6077 ?? Bra plass,ser bra ut /jan Lenke til kommentar
NoName[nor] Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Jepp. Jeg har selv Lian Li PC6077.. Jeg er meget fornøyd. Særlig hvis du har tengt å modde, er dette et bra alternativ. Du kan til og med sette en 240 radiator i front hvis du vil. Bare å bytte ut noen av 5.25" delslene. Slik som kabinettet er orginalt, har du plass til 3stk HD. De blir avkjølt av en vifte.. Det er fin mulighet til å bygge ut dette.. Cd-romene kan du jo sette hvor du vil.. Jeg har mine helt nederst, siden min pc står oppe på skrivebordet.. Lenke til kommentar
Flames Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Lian Li pc7 ! - God plass - Billig - Ser veldig bra ut Lenke til kommentar
ataraxia Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Hei! Jeg har selv Lian Li PC602BUSB, det er kjempe. plass til 8 stk 3.5" og 4 stk 5.25". Det annbefales Her er det! Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Hei! Jeg har selv Lian Li PC602BUSB, det er kjempe. plass til 8 stk 3.5" og 4 stk 5.25". Det annbefales Her er det! Du bæsja i på kanten.... Det er ikke noe Lian Li PC602BUSB kabinett der...? Lenke til kommentar
Noldus Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Lian Li PC73SL er min favoritt Lenke til kommentar
menT4l Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 pc6099 <3<3 har et selv, og brodern kom på besøk her om dagen, første han sa var "finn meg et sånt, også bestiller du meg". Faktisk, så er lianli pc6099 eneste kabinett som har fått 6 av 6 på terningen hos ok.no, og jeg er veldig enig i det terningkastet. Utseendet er helt rått, kjølingen enda bedre og det er godt med plass, selv om det bare er miditower. Lenke til kommentar
ataraxia Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Du bæsja i på kanten.... Det er ikke noe Lian Li PC602BUSB kabinett der...? Nei, absolutt ikke. Bare microplex som ikke selger de lenger. Linken var rett da jeg pasta, ergo, basja ikke på kanten Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Du bæsja i på kanten.... Det er ikke noe Lian Li PC602BUSB kabinett der...? Nei, absolutt ikke. Bare microplex som ikke selger de lenger. Linken var rett da jeg pasta, ergo, basja ikke på kanten Tja... Det virka slik. Hmmmmm.... Nå måtte jeg virkelig tenke for å finne på et motargument, men atter en gang må jeg gi meg. Du vinner, gratulerer: du bomma og traff leggen Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 pc6099 <3<3 har et selv, og brodern kom på besøk her om dagen, første han sa var "finn meg et sånt, også bestiller du meg". Faktisk, så er lianli pc6099 eneste kabinett som har fått 6 av 6 på terningen hos ok.no, og jeg er veldig enig i det terningkastet. Utseendet er helt rått, kjølingen enda bedre og det er godt med plass, selv om det bare er miditower. Trokke "www.ok.no" har gitt noen som helst 6 er jeg Lenke til kommentar
menT4l Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 LOL! Ikke frisørene da Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 LOL! Ikke frisørene da hirrhirr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå