Majjan Skrevet 1. november 2016 Del Skrevet 1. november 2016 Football Manager 17 er akkurat slik du forventer.ANMELDELSE: Football Manager 2017 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 1. november 2016 Del Skrevet 1. november 2016 Etter intens spilling i 12,13 og 14 har jeg hoppet over fjorårets versjon. Kjente at det var litt for lite forbedringer til at jeg fikk spillelysten tilbake. Garantert et solid spill, men kjenner at jeg er litt lei enda. Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 1. november 2016 Del Skrevet 1. november 2016 (endret) Spilte Championship Manager i 2000 med Rosenborg som lag. Det syntes jeg var utrolig gøy. På den tiden var det de gode gamle Jørn Jamtfall, Roar Brattbakk mfl som spilte. Men fotballinteressen min døde da jeg la spillet fra meg.Det ser ikke ut som om spillet har forandret seg veldig mye, hvertfall med tanke på at de har hatt 16 år til utvikling. Endret 1. november 2016 av IceBlitz 1 Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 1. november 2016 Del Skrevet 1. november 2016 Etter intens spilling i 12,13 og 14 har jeg hoppet over fjorårets versjon. Kjente at det var litt for lite forbedringer til at jeg fikk spillelysten tilbake. Garantert et solid spill, men kjenner at jeg er litt lei enda. 2015 var faktisk dårligere enn 2014. De hadde brukt mye energi på å endre menysystemet, noe som hadde gått utover små fine detaljer i spillet, som var fjernet eller ikke oppdatert. Det var f.eks færre svar på pressekonferanser som var svært repetitivt, svært udynamisk "team talk" og dårlig interaksjon med spillere (langt mindre enn 2014). Så det var nok helt greit å hoppe over 2015. 2016 virker å ha tatt tak i de tingene de ikke tok tak i med 2015 på grunn av fokuset på å endre grensesnittet i 2015. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 1. november 2016 Del Skrevet 1. november 2016 Et fotballspill som nesten ikke fornyer seg fra år til år, det var noe nytt 1 Lenke til kommentar
YaegeR Skrevet 1. november 2016 Del Skrevet 1. november 2016 Jeg startet tiden min med å spille CM 93/94. Favoritten er nok CM96-97. Tror jeg kommer til å vente litt til før jeg tar opp serien. Lenke til kommentar
Ping7 Skrevet 2. november 2016 Del Skrevet 2. november 2016 Har brukt mye tid i alle versjoner fra CM 04 og frem til 2014, men kjenner jeg er litt lei FM. Synes endringene er for små fra år til år til at det er verdt pengene. Skulle likt å se de legge litt mer sjel i FM på mobil. Det funker veldig bra for korte seanser uten alt for mye detaljstyring, men også der har de en lang vei å gå. Lenke til kommentar
Jackal Skrevet 4. november 2016 Del Skrevet 4. november 2016 Etter 20år med CM/FM så trenger jeg en pause. så skipper fint denne versjonen. Lenke til kommentar
eirikheggelund Skrevet 4. november 2016 Del Skrevet 4. november 2016 (endret) Kan man virkelig forvente store forandringer år etter år fra en spillserie som tar utgangspunkt i en sport som har stått nokså stille fra dens opprinnelse? Fotball er, vel, nettopp fotball. Den eneste merkbare forandringen man har sett i virkelig fotball de siste tjue årene er lengden på shortsen og det faktum at spillere faller så fort en motstander puster på vedkommende. Endret 5. november 2016 av eirikheggelund 2 Lenke til kommentar
Predicted Skrevet 4. november 2016 Del Skrevet 4. november 2016 , Roar Brattbakk hæ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå