Arodem Skrevet 1. november 2016 Del Skrevet 1. november 2016 Sombra er sånn halvveis avduket.Her er det første bildet av den neste Overwatch-heltinnen Lenke til kommentar
Coming Soon Skrevet 1. november 2016 Del Skrevet 1. november 2016 dette var på tide ja Lenke til kommentar
HanFyrenVetDu Skrevet 1. november 2016 Del Skrevet 1. november 2016 Syns blizzard har brukt alt for lang tid på å utvikle (eller ihvertfall release) nytt innhold til Overwatch. Jeg slutta å spille for 1-2 mnd siden pga jeg er drittlei alle maps... Og Eichenwald var et skuffende map, dessverre. Dessuten dukker det så sjeldent opp i maprotation at man skulle tro det ikke eksisterte... Skjønner ikke at det skal være å vanskelig å hele tiden slippe nye maps, game modes osv... Det må være tusenvis av folk som kan lage masse gode maps, men blizzard prøver vel å melke det ved å leke ekslusive og holde tilbake... Synd, det er ikke så veldig vanskelig egentlig, men når man begynner å overtenke og planlegge hvordan man kan holde fansen "på kroken" lengst mulig, har det en tendens til å feile. Bare lag nye maps med jevne mellomrom, og dere vil holde på spillerne deres... 1 Lenke til kommentar
magb Skrevet 1. november 2016 Del Skrevet 1. november 2016 Var jo endel nytt i Haloween oppdateringen, og under sommer OL. Mer gratis ekstra innhold enn andre spill synes jeg. Lenke til kommentar
Dal Skrevet 1. november 2016 Del Skrevet 1. november 2016 Tja, skal vel litt til å balansere et map. I tillegg skal det jo Blizzard-poleres også. Lenke til kommentar
YaegeR Skrevet 1. november 2016 Del Skrevet 1. november 2016 sammenlignet med andre spill synes jeg blizzard er knallflinke når det gjelder OW. 1 Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 2. november 2016 Del Skrevet 2. november 2016 Syns blizzard har brukt alt for lang tid på å utvikle (eller ihvertfall release) nytt innhold til Overwatch. Jeg slutta å spille for 1-2 mnd siden pga jeg er drittlei alle maps... Og Eichenwald var et skuffende map, dessverre. Dessuten dukker det så sjeldent opp i maprotation at man skulle tro det ikke eksisterte... Skjønner ikke at det skal være å vanskelig å hele tiden slippe nye maps, game modes osv... Det må være tusenvis av folk som kan lage masse gode maps, men blizzard prøver vel å melke det ved å leke ekslusive og holde tilbake... Synd, det er ikke så veldig vanskelig egentlig, men når man begynner å overtenke og planlegge hvordan man kan holde fansen "på kroken" lengst mulig, har det en tendens til å feile. Bare lag nye maps med jevne mellomrom, og dere vil holde på spillerne deres... Personlig er jeg 1000 ganger mer lei av mapsa som finnes for, eller rettere sakt spilles i CS. Men så er jeg også ufattelig lei av CS i sin helhet. Egentlig kunne CS nå pensjoneres for min del, men det er en annen sak. Lenke til kommentar
Deerdevil Skrevet 2. november 2016 Del Skrevet 2. november 2016 Syns blizzard har brukt alt for lang tid på å utvikle (eller ihvertfall release) nytt innhold til Overwatch. Spillet har vært ute i litt over 6mnd! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå